Accepterad edde434343434 | Ban Överklagan I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde434343434

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199235812993/

Ditt Hex-ID: 11000014c074e81

Vad är din discord tagg? Edde#3177

Vem var det som bannade dig? C.L QueenTiki#3097

Hur lång tid var din ban? 4 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive ban2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staff valde att banna mig för att jag blev jag jagad av två bilar jag försöker då dra därifrån bilarna pittar mig och jag snurar in i en stolpe efter det går min bil sönder jag hoppar då ut ur bilen och försöker springa där ifrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var då jagad av två bilar jag försöker ta mig därifrån för att jag såg innan att dom krossade en ruta(drar fram vapen) jag blir då pittad av bilarna och dom gör så jag snurar runt och in i en stolpe jag säger då ingame aj fan av ont det gjorde å så jag hoppar sedan ut ur bilen och försöker springa därifrån jag ser då att dom drar fram vapen på mina kompisar och skotta jag börjar då skotta tillbaka och sedan blir jag ner skottad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte riktigt men jag vet att jag rpade på att vi krocka bara att jag inte han skriva /me ont i kroppen T.ex. men kan hålla med om att jag borde ha rpat mer på skador men min karaktär hade både adrenalin som gjorde att han inte kände skadorna lika hårt och sen skulle man nog försöka springa om man är jagad av två bilar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min senaste ban jag kmr ihåg var när jag blev bannad för spawnmenu abuse fast det inte var meningen att det skulle bli spawnmenu abuse då jag var på ett ställe sedan lämna jag och drog o käka sedan kom jag tillbaka 15-20 min senare och då tog arbetsplatsen av vana och då blev det spawnmenu abuse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rpat mer på skador T.ex. /sme och inte bara använda röst

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aaaa att rpa på skador med /me och inte hoppa ut ur bilar lika snabbt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka