Accepterad edde434343434 | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

edde434343434

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199235812993/

Ditt Hex-ID: 11000014co74e81

Vad är din discord tagg? Edde#3177

Vem var det som bannade dig? @Empa

Hur lång tid var din ban? först 1 dag sen 7

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att empa bannade mig för att jag var med på ett skott scenario och dog personerna som döda mig drog jag vänta liten stund för att se om dom kom tillbaka för att loota eller dumpa dom kom inte så jag lämna för att gå o käka. jag går in en stund senare och tar arbetsplatsen som spawn ställe av vana och kommer då på att jag dog innan jag skriver då en help och frågar om man kan få ress efter det blir jag bannad för spawnmenu abuse. det var inte meningen att det skulle bli spawnmenu abuse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på meth säljet och säljer då kommer det en bil som rågar vem jag är o så dom låter mig sälja ett tag sedan drar dom vapen och försöker råna mig mina kompisar som var en bit bort börjar då skotta mitt dom och då vänder dom sig om och skottar tillbaka jag försöker springa iväg en liten bit men blir då dödat av dom mina kompisar dör och dom drar jag och min kompis väntar i runt 5-10 minuter ifall dom skulle komma tillbaka för att loota eller dumpa oss dom kommer inte och jag stänger av för att gå o käka. jag kommer tillbaka efter 15-30 min och går in jag tar då arbetsplatsen av vana och kommer på att jag är död eter som att det bara var 30 spelare inne gjorde jag en help om att å ress då jag låg i mitt hus död efter det blev jag bannad för spawnmenu abuse o detta var inte meningen att räknas som spawnmenu abuse

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att min ban är fel då jag stänge av och sen gick in och tog arbetsplatsen, jag hade för ståt ifall jag var död på platsen och drar en spawnmenu hem direkt efter men i denna ban ser jag inte riktigt var jag spawnmenu abusar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min senaste ban var för vdm då jag och en kompis kom fram till ett mc möte och vi på något sätt fastnar i varandra och flyger rakt in i två andra personer då jag blir bannad för vdm och jag jag har tagit lär dom av alla mina banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänkt efter innan jag välde ställe att spawna på och inte bara ta det jag är van vi utan tänka efter vad som hänt innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska spawna på andra ställe efter skott scenario utan att var kvar på samma ställe.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaa

Senast ändrad:
Tillbaka