Nekad edde203 | Medlem ansökning [HAJs_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde.9

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? eeedwin#5328

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Billy och är 28 år gammal. Han är uppväxt i fel områden och är väldigt påvärkad av sin barndom. Han har varit väldigt aggresiv sedan barndomen och har haft det svårt i skolan. Billy hade länge mått dåligt över att hans pappa hade tagit droger, fast att han var så ung så förstod han att det var något hans pappa höll på med. Billy mamma hade det väldigt jobbigt, hon hade mycket problem med alkoholen också vilket bara blev sämre när pappan dog. Billys skolgång har påverkats mycket av att hans pappa gick bort. Han har inte haft någon lust att gå till skolan och har bara skitit i alla läxor. Detta har såklart påverkat vilka han umgås med, han började vara ute mer för att han mådde dåligt hemma. Hans mamma hade det väldigt svårt med ekonomin också, hon kunde knappt betala hyran. Billy kände att han var tvungen att göra pengar på något sätt, hans vän Adrian hade länge uppmuntrat honom att sälja droger. Billy kände sig tvungen att sälja droger, de flesta som han hade börjat umgås med höll på med droger och det var snabba pengar. Han började sälja droger och fick mycket respekt av dom äldre, dom äldre sa till han att göra som dom säger, som 13 åring så var det svårt att säga nej också. Han gjorde små jobb för en mindre mängd pengar åt dom äldre. Han lyckades tjäna till sig en del pengar som han sen hjälpte sin mamma med att betala hyran. Hans mamma undrade såklart vart alla dessa pengar kommit ifrån. Han sa att han hade gjort tjänster åt folk samt fått pengar av vänner, hans mamma tänkte inte så mycket mer på det, hon hade fullt upp med alkoholen. Han fortsatte med detta spåret, den kriminella vägen. Men idag så har Billy slutat med allt och försöker att ställa sitt liv till rätta med en bra jobb och bra kompisar. Men däremot så har hans mamma än idag problem med alkoholen. Billy försöker inte att tänka på det med ibland så får han några flashbacks av hans barndom när han såg sin mamma dricka mer och mer alkohol.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt utvecklade scenarion som är väl planerade och även hålla en bra och rolig rp. Kan även bidra genom att välja ett jobb som det inte finns så mycket anställda på såsom Mekonomen eller hos sjukvården. Jag kommer göra allt för mitt jobb, om jag till exempel jobbar inom polisen så gör jag vad som en krävs för att stoppa tjuvarna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela rp för att ha roligt och inte för att vinna. Man ska tänka på att man inte måste vinna hela tiden och att ibland förlorar man också. Båda parterna i ett scenario ska tycka att de är kul och inte bara ta en enda sida.

Hur hittade du Unive? Genom twitch, youtube och bland annat btcosmo

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig att den annars bli den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka