Accepterad edde203 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde.9

Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/griffeking/

Ditt Hex-ID: 1100001466a9b54

Vad är din discord tagg? edde#5328

Vem var det som bannade dig? Banda

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-04 180808.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en grabb utan att andleding. Jag blev bannad för vdm men de riktade vapen mot min kompis så jag ville bara hjälpa honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kompis skulle sälja glock och de som skulle köpa vapen av honom skulle råna honom. Jag stod med min bil typ 20 meter bort och jag ser att dem riktar mot honom så jag kör in i dem som riktar mot honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig för att jag ville skydda honom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit att jag lämnade under scenarion med de är för att jag hade en dålig dator men nu har jag ny dator.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bett honom att inte sälja glocket till personen. För vi båda känner honom och han gör allting för pengar och vapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte denna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes sir.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka