Nekad edde203 | Ban Överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde.9

Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/griffeking/

Ditt Hex-ID: 1100001466a9b54

Vad är din discord tagg? edde#5328

Vem var det som bannade dig? Nizze

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-19 162533.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tjuvkopplade på öppen plats eller ett parkeringhus. Då begick ja mild suntförnuft. Men direkt efter det så blev jag band i en timme. Men en dag efter att så bli jag bannad igen i 4 DAGAR! Visst jag fattar att han bannade mig i en timme men inte 4 dagar efter att jag har blivit bannad. Angående mina tidigare bans så kunde ja inte direkt alla men nu efter att ha rpat på unive i 3 månader så har jag lärt mig alla regelr men det var mest i bröjan som jag blev bannad.. Jag kan lova att detta kommer aldrig upprepas och jag menar aldrig upprepas. Så om ni eler du ger mig en till chans så kommer jag bevisa att jag kan rpea rätt :) Det är heller inte jättefarligt att tjuvkoppla. Visst jag förstjänar en ban men inte på 4 dagar. Om du inte vill unbanna mig helt så kan du iallafall sänka min ban ilite så hade du varit bussig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle få testköra hans fyrdjuling och sen så körde jag ifrån för skojs skull och sen kör jag upp i parkeringhuset. För att gömma mig. Sen när jag kör ner så stänger han av den och jag börjar tjuvkoppla. Sedan efter de blir jag bannad i 1 timme. Men nu när jag skulle gå in för att gibba liter fivem så är jag bannad för att jag tjuvkopplar en bil. Jag fick ban för de igår och då fattar jag att han satte på 1 timme men nu är jag bannad i FYRA dagar för att jag tjuvkopplar en fyrdjuling.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För att jag tjuvkopplade på öppen plats eller ett parkeringhus. Då begick ja mild suntförnuft. Men direkt efter det så blev jag bannad i en timme. Men en dag efter att så bli jag bannad igen i 4 DAGAR! Visst jag fattar att han bannade mig i en timme men inte 4 dagar efter att jag har blivit bannad. Så jag tycker faktist att jag borde få en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vissa har varit felaktiga som tex igår bannade dem fel person. Det var en icke medlem som sköt på piren och jag blev bannad så dels så gills den som en ban. Men jag har en speciell tidigare ban som jag fick av att jag tjuvkopplade en fyrdjuling. Jag vet inte om de bannade fel eller någon men jag har alltså fått 2 två bans för samma sak.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kunde ha skitit i att ta hans fyrdjuling för då hade han inte blivit sur och så hade inte ja fått ban. Då hade alla blivit glada.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska aldrig mer tjuvkoppla på öppen plats. Det var fortfarande öppet plats men om man jämför med piren så var det inte en så öppen plats.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till 100%

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka