Nekad edde203 | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde.9

Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/griffeking/

Ditt Hex-ID: 1100001466a9b54

Vad är din discord tagg? edde#5328

Vem var det som bannade dig? Moezz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-28 143042.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog upp kniv och dödade en grabb på allmän plats. Jag tog upp min kniv och höll den mot hans hals för att skrämma honom sen när jag skulle släppa honom så råkar jag trycka h är jag skulle klicka på g. Det låter inte så troligt att jag råkade klicka på h men jag är ny till den kriminella världen och har inte riktigt lärt mig bindsen utantill.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att jag tog fram kniv och dödade en grabb i parken vid sjukhuset. Allt började med att min kompis ringde mig och sa att det var två grabbar som höll på att kaxa mot honom. Han ringde dit mig för att han vet att jag hade kniv på mig. Så fort jag kom dit så ser jag att dem sparkar på min kompis bil. Då går jag och slår honom. Därefter tar han upp baseballträ och jag springer upp i parken och tar fram min kniv mot hans hals för att skrämma han lite. Men sen när jag ska släppa han så trycker jag på h istället för g. Efter jag blev bannad så ringde jag min vän och frågade varför vad dem gjorde mot honom. Då började allt med at t min vän isak sa till dem att sluta lalla och då så tar dem upp baseboll trä och börjar jaga honom med de men han hinner hoppa hin i sin bil, men då börjar dem slå på bilen istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättaktig ban för att jag tog upp kniv mot dem men dem borde på en liten ban för att dem försökte slå min vän med battong och baseballträ.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, det har varit lall och lämnar under scenario. Men de med scenariot är löst för att jag har ny dator så att jag aldrig crashar mer. De med lallet var en gång och de har jag slutat med nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När min kompis ringde så kunde jag bett honom att bara köra där ifrån istället för att ringa dit mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer försöka prata med dem istället för att dra kniv mot dem och använda våld.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du har 5 tidigare bans de senaste 3 månader, Tycker du borde vänta ut en del utav din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka