Nekad Edde2023 | Ban Överklagan [Makavelli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lynx

Icke Medlem
Meddelanden
891
Reaction score
32
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199247038577

Ditt Hex-ID: 11000014cb29871

Vad är din discord tagg? realedde,Oscaar#4725,melvin940

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-14 205545.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad av staffsen eftersom mitt beteende på Drobz dcn och sa negativa saker om unive. det var synd eftersom jag gillade unive och vill inte lämna unive utan jag vill vara kvar där. Jag inser nu att detta var helt mitt eget fel och att jag agerade impulsivt. Jag ångrar djupt mitt beteende och förstår konsekvenserna av mina handlingar. Att ignorera personalens uppmaning att lämna Drobz dcn var också ett misstag från min sida det håller jag med om. Efter att ha försökt connecta till servrar märker jag att jag är p-bannad för inkompitent (stort skämt). Jag förstår att detta är en konsekvens av mitt tidigare beteende. Nu när jag har haft tid att reflektera över situationen inser jag hur viktigt det är att respektera serverns regler och staffsen beslut. Jag vill framföra min uppriktiga ånger för mitt beteende och be om en möjlighet att återvända till Unive. Jag förstår att förtroendet måste återvinnas och att det kräver handling från min sida. Jag har tagit steg för att förbättra mitt uppförande genom att läsa och förstå serverns regler, samt att reflektera över mina handlingar. Jag är beredd att respektera staffsen beslut, och om det finns några specifika åtgärder jag kan vidta för att visa mitt åtagande för att vara en positiv medlem av gemenskapen igen, är jag mer än villig att göra det. Jag hoppas innerligt på en andra chans och möjligheten att spela på Unive igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. nej det var fult mitt ansvar. det var jag som gjorde felet och det har ju sina konsekvenser jag lär mig alltid av mina banns och kommer inte göra om de eftersom jag lärt mig av mina misstag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är medveten om att mina handlingar var inte korrekta, och jag är redo att göra de förändringar som krävs för att vara en positiv och respektfull del av gemenskapen. och jag är fast besluten att visa att jag kan vara en positiv kraft inom gemenskapen om jag ges chansen att bli unbannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad på denna server på grund av olika situationer. Jag vill betona att jag alltid försöker förstå varför jag blev bannad och tar lärdom av mina tidigare bans. Jag inser att jag har gjort misstag och jag är fast besluten att inte upprepa dem. Jag är här för att be om en andra chans och lovar att vara en ansvarsfull och respektfull person på serven. jag ber om ursäkt igen och ångrar mig i efterhand. och hoppas jag kan få en andra chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag, Det jag hade kunnat göra var att lämna discorden direkt och fortsätta spela på Unive idag och kanske vara chef över något jobb etc. Jag vill så gärna komma tillbaka till Unive eftersom de är där jag hör hemma ingen annan server och vill fortsätta min framtid hos Unive inom rollspel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har tagit lärdom, Jag kommer lyssna på staff EX: säger dem hoppa då ska jag fråga dem hur högt😄men ni fattar, Jag ska lyssna på

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Vill bara tilläga att jag vill verkligen komma tillbaka hoppas jag får en sista chans och ge 2024 en bättre chans här på unive

Snälla jag ber dig philip jag vill verkligen komma tillbaka vi kan kanske snacka discord och kolla allt och vad du vill jag skall göra. Eller om du vill minska straffet åt mig hade varit super puss i förhand

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka