Nekad Edde1234 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Edde1234

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199525670575/

Ditt Hex-ID: 11000015d4e2eaf

Vad är din discord tagg? weex00

Vem var det som bannade dig? wux

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-06 183423.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För enligt dom vdm a jag på sjukan vilket man ser från andra håll att jag gör inte gör de utan de var lagg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vad med en polare vi åkte runt i hans raggar bil sen skulle han sova så jag tog min nya bil och åkte runt då när jag gasa på såg en polis mig så han börja jaga mig när han väll fått stop på mig så drog han till ett annat ärende de var konstigt tyckte jag men jag gick iväg och hämta ny bil eftersom min var sönder då åkte jag mot sc styling mötte min kompis jävlades lite med han sen åkte jag mot sjukan för att kolla läget då blev de dcync så jag råka köra in i både ambolans bil och personalen vilkket jag extremt försökte undvik jag har klipp på de själv när man ser att jag lagga till och att personalen fasna under min bil sen blev jag bannad ångrar extremt mycke att de hände försökte undvika de men lagget tog mig ber om ursäkt ska aldrig hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. har sina olika åsikter Och saknar och spela med mina vänner vill komma tillbaks jag har fixat mitt internet nu så laggar inte länger snälla unbanna mig ber dig wux

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har snor bilar vid sjukan och cobbat loggat sen kallat folk för elaka grejer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså för mig lagga jag så jag vet inte försökte undvika de men de gick inte jag bromsa så mycke jag kunde men de här har hänt mig förut att jag inte ser folk vid såna ställen

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Fattar

Tillbaka