Nekad edde10 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasslo.

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? edde1000

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som är 22 år gammal och han heter Jan Alm han gillar att köra Båt och Bilar och han är snäll och omtänksam och han gillar att hänga med sina vänner, Jan blir rätt så arg på folk som ska vara almänt jobbiga och bara dryga men då så går han bara där ifrån. och han har stort intresse för bilar också och han byter ofta bilar med folk och han tycker det är kul och han gillar att jobba som brandman och han ska även bli brandman tänker han att han ska bli brandman då för han tycker om att hålla stan från bränder och andra farliga saker och Jans mamma är 35 år och hans pappa är 46 år och Jans favorit färger är Vit,blå och svart, när Jan va liten så var hans pappa en brandman och han jobbade hårt för att få mycket pengar och en dag fick Jan följa med till pappans jobb och se hur det va och då insåg Jan hur kul det var att va brandman och att hålla stan från bränder och sånt och sen den dagen så har Jan velat bli brandman för han tycket det va så kul och då bestämde Jan sig att han ska också vill bli brandman när han blir stor som sin pappa för han vill också hålla stan ren av bränder och farliga saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och positiv rollspelande men kommer även försöka göra så att Unive växer. Jag kan och kan alla regler mm.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder så det blir roligt för båda till sidorna. Så om man rånar någon så ska det även bli roligt för personerns som blir rånad. Alltså man kan göra roliga narr av personern

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM, Betyder att man kör på någon för ingen anledning/dödar en. COPBAIT Det innebär att om någon kör runt och gör donuts utanför polisstationen och den vill att polisen ska komma efter. FEARRP innebär att man ska vara rädd om sitt liv. T.ex om du blir jagad så är det inte så logisk att hoppa ner från en byggnad och dör. OOC. Och använder det ingame t.ex. man fick höra att någon skulle vara på ett speciellt ställe och man fick info från vc.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag kan bidra med rolig och positiv rollspelande men kommer även försöka göra så att Unive växer. Jag kan och kan alla regler mm.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka