Nekad edde10 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasslo.

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? edde1000

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Alm och är 20 år gammal. Jan är född och uppvuxen i en litet samhälle utanför göteborg med sin mamma pappa och sin lillebror Jan har alltid varigt intresserad i bilar för hans mamma och pappa var båda säljare inom bil branschen och hade ett eget företag, så Jans familj levde ganska bra i en Villa. Jans pappa sa alltid att när han är för gammal för att ta hand om bilfirman skulle han ta över så det såg ut som en ganska ljus framtid för Jan och hans familj, men är Jan var 15 så gick de bra i skolan och han levde ett normalt liv fast Jans pappa hade en hjärt sjuk dom som han fick när man var liten, den hade inte påverkat han sen han var liten fast nu när han började bli lite gammlare värkar den blivit värre med tiden för hans pappa behövde vara sjuk skriven från jobbet i många månader och var tvungen att åka in till sjukhuset då och då. Så hans mamma behövde ta hand om firman helt själv för det var ända sättet att få in pengar och Jan var tvungen att vara sin 8 åriga lillebror hela dagarna. Det började gå sämre och sämre för firman och Jans mamma mådde inte bra och var stressad hela tiden, så dom var tvungna att sälja av sig bilar och smycken för att fortfarande dra in tillräckligt mycket pengar. Men efter några månader så var Jans pappa var på förbättrings vägar igen och kunde börja jobba 1 - 3 dagar i veckan på kontoret och sen fick han börja jobba mer och mer normalt med tiden och nu det gick bara uppåt för firman igen. Ett år senare så kunde Jan och hans familj börja ha ett mer normalt liv igen. och nu för tiden så äger Jan och hans lillebror firman och Jan försöker plugga till något annat. Han vill även försöka att jobba med en bilfirma i framtiden nu också

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och positiv rollspelande men kommer även försöka göra så att Unive växer. Jag kan och kan alla regler mm.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder så det blir roligt för båda till sidorna. Så om man rånar någon så ska det även bli roligt för personerns som blir rånad. Alltså man kan göra roliga narr av personern

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM, Betyder att man kör på någon för ingen anledning/dödar en. COPBAIT Det innebär att om någon kör runt och gör donuts utanför polisstationen och den vill att polisen ska komma efter. FEARRP innebär att man ska vara rädd om sitt liv. T.ex om du blir jagad så är det inte så logisk att hoppa ner från en byggnad och dör. OOC. Och använder det ingame t.ex. man fick höra att någon skulle vara på ett speciellt ställe och man fick info från vc.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag kan bidra med rolig och positiv rollspelande men kommer även försöka göra så att Unive växer. Jag kan och kan alla regler mm.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka