Nekad edde10 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasslo.

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
72
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? edde1000

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2024

Berätta om din karaktär. Jan Alm är 21 år gammal och är intresserad av anbulans yrket. Han växte upp i Dalarna med ett syskon och en mamma och en pappa. När Jan gick i skolan så var han ganska problematisk, han hängde med fel folk och bråkade nästan varje dag. Hade mycket samtal hem. Men när han kom till gymnasiet så blev allt tvärtom. Han skaffade bra vänner. Just nu satsar han bara på att bli en bra mäniska och skaffa ett jobb innom anbulansen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med top klass ledarskap till servern och kommer också bidra med Sociolelt rp. Sen så kommer jag bidra med bra rp till servern. Om jag skulle bli anbulans så skulle jag kunna göra den 100% bättre än vad den och rädda mer folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder så det blir roligt för båda till sidorna. Så om man rånar någon så ska det även bli roligt för personerns som blir rånad. Alltså man kan göra roliga narr av personern

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM, Betyder att man kör på någon för ingen anledning/dödar en. COPBAIT Det innebär att om någon kör runt och gör donuts utanför polisstationen och den vill att polisen ska komma efter. FEARRP innebär att man ska vara rädd om sitt liv. T.ex om du blir jagad så är det inte så logisk att hoppa ner från en byggnad och dör. OOC. Och använder det ingame t.ex. man fick höra att någon skulle vara på ett speciellt ställe och man fick info från vc.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag kan bidra med rolig och positiv rollspelande men kommer även försöka göra så att Unive växer. Jag kan och kan alla regler mm.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Nekad. Utveckla dina svar.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka