Accepterad Edde078 | Medlem ansökning [jamal.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Oskar060606

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122497416/

Vad är ditt discord namn? Edvin

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max Visser, han är 21 år gammal. Han är född i stan. Hans mamma var mycket sjuk under hela Bobs uppväxt medans hans pappa var den ända som jobbade och försörjde familjen, Gurra hade det tufft hemma och i skolan för han fick ingen hjälp i skolan eller hemma. I skolan så var han väldigt mobbad på grund utav at han var fattig. Så Gurrahamlade snabbt i fel spår där han började sälja droger och han fick in mycket cash av den försäljningen så att han kunde börja försörja familjen och ha det bra hemma. Han gick dock ut skolan med helt godkända betyg där efter så gick han vidare till gymnasiet för att Gurras mamma vill verkligen att han skulle sluta med drogerna och börja jobba på värkligt. Det var det bästa som hade händ Bob han började gilla skolan och hans pappa blev frisk allt blev bättre och han fortsatte sin utbildning till att bli bil mekaniker eller något inom bil branschen. Bob fastnade snabbt inom bil områden. Den dagen allt förnedrades var när Philip såg ett program som hette "Vägarnas hjältar" han vill bli bil mekaniker hos Mekonomen, han vill det för att han gillade bilar och han älskar se folk glada. Sedan des så har han pluggat mycket om bli motorer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål med mitt RP är att utveckla det så mycket som möjligt så att när man är ledsen så ska man kunna uttrycka sig så om man är arg, Glad, Skadad, Irriterad, M.M

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det inäbär att båda partnerna ska ha kul och inte att bara jag ska ha kul eller nån annan

Hur hittade du Unive? jag och min kompis hitta den här server från twich för 1 år sen

Tillbaka