Nekad Edde078 | Medlem ansökning [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar060606

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? Edde2#9819 // oskar123456

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 1907

Berätta om din karaktär. Hej, jag heter Abdi Andersson. Jag är 26 år gammal och född den 23 januari 1997. Jag hade en tuff tid när jag var 10 år då jag blev slagen regelbundet. När jag fyllde 12 år flyttade jag till ett HVB-hem (Hem för vård och boende) för att få en tryggare miljö. Jag bodde där ett tag och under den tiden fick jag reda på att min bror hade gått igenom en omskärelse. Detta fick mig att vilja rymma från HVB-hemmet, men en personal upptäckte min plan och jag fick stanna där i ytterligare ett år. När jag var 13 år gammal började jag intressera mig för bilar och särskilt bilmekanik. Jag hade alltid sagt till min pappa att jag ville jobba med bilar, men han brydde sig inte riktigt om mina drömmar. När jag slutligen lämnade HVB-hemmet försökte jag reparera min egen motorcykel. Jag lyckades laga den och började tjäna lite pengar genom att köra runt med den. Med tiden blev jag 26 år gammal och då började jag arbeta som bilmekaniker. Jag började tjäna en stadig inkomst och bestämde mig för att köpa en bil till min flickvän. Mitt bror hade ett eget företag som hette Amid Andersson och min flickvän hette Moa Andersson.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Helt heter Yomamma Jr och har en stor passion för bilar. Hans stora dröm är att få jobba på en bilhall och kunna uppleva glädjen av att köpa och sälja fina bilar. Han ser fram emot att kunna tjäna tillräckligt med pengar för att kunna köpa sin drömbil, en Lamborghini. Yomamma Jr är en vänlig och ödmjuk person som inte är intresserad av att vara överlägsen eller skapa fiender. Han vill snarare bygga relationer och ha många vänner. Hans önskan är att kunna utveckla sig inom fordonsbranschen och eventuellt arbeta med företag som Vianor eller Autoexperten i framtiden. Med sin stora kunskap om bilar och entusiasm för fordon, strävar Yomamma Jr efter att vara en expert inom sitt område. Han hoppas kunna använda sina kunskaper och erfarenheter för att ge råd och hjälpa andra bilentusiaster. På så sätt kan han bidra till att förbättra sina kunders fordonsupplevelse och sprida glädjen i att köra och äga en fantastisk bil. Yomamma Jr är också ambitiös och har stora planer för framtiden. Utöver att jobba inom fordonsbranschen drömmer han om att bli utvecklare hos Unive, ett företag som han beundrar. Han vill använda sin kreativitet och tekniska kunskap för att bidra till att skapa innovativa lösningar inom fordonsindustrin. Sammanfattningsvis är Yomamma Jr en person med en stor passion för bilar och en önskan att arbeta inom fordonsbranschen. Han vill kunna njuta av framgång och ekonomiskt oberoende genom att sälja och köpa fina bilar. Trots sin framgångsambition och drömmen om att äga en Lamborghini, förblir han en vänlig och hjälpsam person som värdesätter sina relationer och vänskaper.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara vinna i en situation utan att ha kul och uppleva realistiskt rollspel är viktigt för Yomamma Jr. Han inser att det inte är roligt för polisen att alltid bli överkörd av en förbiflygande bil, utan snarare föredrar han att samarbeta med dem och ha en mer autentisk upplevelse. Yomamma Jr föredrar att skapa en realistisk och trovärdig spelupplevelse, även kallad "RP" eller "rollspel". Det betyder att han vill ta hänsyn till olika aspekter av spelet, som till exempel att stanna för polisen istället för att bara dra iväg. Han föreslår till och med att polisen kan köra en trafikkontroll istället för att inleda en biljakt varje gång. Genom att prioritera realistiskt rollspel vill Yomamma Jr ge alla spelare en chans att delta och njuta av upplevelsen. För honom handlar det inte bara om att vinna eller dominera andra spelare, utan att skapa en gemenskap där alla har roligt och kan utforska olika aspekter av spelet. Yomamma Jr betonar att "RP" inte handlar om att vinna eller ha överlägsenhet över andra, utan snarare om att skapa en trovärdig och autentisk spelvärld där alla kan delta på lika villkor. Han tycker att det är viktigt att fokusera på att bygga upp relationer och samarbeta med andra spelare, istället för att bara sträva efter personlig vinning. I slutändan strävar Yomamma Jr efter att ha en meningsfull och rolig spelupplevelse där alla kan delta och ha kul tillsammans. Han tror på att skapa en balans mellan realism och underhållning, och att bygga upp en gemenskap av spelare som värdesätter och respekterar varandra.

Hur hittade du Unive? genom en vän

Senast ändrad:
Nekad. berätta vad du kan bidra med till serverns rp och inte om din karaktär där

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka