Nekad Edde078 | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar060606

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Edvin sonedahl

Vad heter du på discord? Edvin#6581

Hur gammal är du? 15 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? +400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle villa bli chef hos falk för att det finns ingen chef där just nu och jag tror att jag skulle passa som chef för att jag har alltid villat bli chef hos en falk för att gemenskapen är bra där men jag tror jag skulle kunna förbättra den lite till. Nu så inte finns någon chef där just nu så tängte jag ta tillfället i akt. Varför just jag? Jo, för att jag är en väldigt aktiv spelare som vill uppnå mycket med mitt rollspel så som att sprida glädje, ge nöjda kunder och lära ut mina kunskaper. Jag kommer också säker ställa att rp nivån hos falk är hög. Vad vill jag förbättra? jag vill förbättra aktiviteten på falk, man ska kunna veta att om man ringer/skriver i appen ska vi komma oavsett tid på dygnet vi ska effektivisera vårat arbete mer men med en hög rp nivå.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter. Mina erfaren är stora. Jag har jobbat hos Mekonomen i 3 månader för ett tag sedan och då var jag i slutet var jag biträdande chef hos Mekonomen så jag är en erfaren person som inom bilmekaniker yrket. Jag har också jobbat hos falk men det var ingen större period (2 veckor), men jag slutade för gemenskapen var inte så bra och då slutade jag. Men nu så har det varit mycket lojal personal där och vill komma tillbaka till mekaniker yrket hos Falk. .

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Edin sonedahl och är 21 år gammal. Han är 182 cm lång och bor i stan. Han växte upp med sin pappa och mamma dem var mycket snälla, glada och drev en bli firma som hette assistans koren. Redan som 3 åring så föll han för intresset av bilar, han fick vara med i verkstan och kolla medans hans pappa och mamma jobbade på för fullt. Från början så tycket han det äckligt med olja på fingrarna men han lärde sig. När han började gå i skolan som 11 åring så hade han väldigt lätt för sig i skolan för han hade läst så mycket som ung. som 12 åring så lagade han sin första bli han blev väldigt glad och han fick jobba ensam i verkstaden och stjärna 6000 kr i månads peng. Han hade mycket kompisar i skolan och han visade hur man skulle göra han lärde alla hans kompisar hur man lagar det flesta bilarna på bara en vecka. Steg för steg så blev han mer kunnig och blev anställd. han blev anställd när han gick ur skollan och gick inte gymnasiet. Nu så var han anställd på heltid och blev biträdande chef. Det gick bara några veckor senare så dog han pappa. Det sista han sa var: Bli en stark chef nu. Edvin blev väldigt ledsen när han dog men lydde vad han sa och blev en bra chef som 18 åring.

Edvin har några några bra chef egenskaper och dem är: Kan ta kritik, bra ledarmäniska, vill nå framgång och sprida glädje till alla.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne minst 6 timmar om dagen på sommarlovet samt helger och sen 3 timmar på skoldagar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, men skulle vara roligare ett vara chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej, bara Unive

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka