Accepterad Edde078 | Ban överklagan [nemoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Oskar060606

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009728111/

Ditt Hex-ID: 11000013e8d866f

Vad är din discord tagg? 2986

Vem var det som bannade dig? örskwilliam och lite Nemo då han var med och tog beslutet.

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lagar utan /me

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att du bannade mig för att jag inte lagade utan /me.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan var att jga och mina vänner körde runt med våra bilar efter vi alla hade kommit hem ifrån skolan. Vi körde runt och jag hade pricis köpt en fyrhjuling på Jindortsbil eller vad det nu heter. Den är väldigt lätt så min kompis som hade en import kunde väldigt lätt och nu menar jag välldihgt lätt verkligen knuffa runt mig då hans vägde otroligt mycket och min vägde otroligt lite i jämnförels i all fall. Sedan åkte vi bara runt och han dsynca mig som jag fick reda på efter allt detta. Då så glider jag ner vid LSAt. Jag började som vilken gång som laga... Men då jag var på så bra humör och var så inne i stunden så glömde jag klicka på F10 där jag hade bindat en av mina lagnings /me:. Sedan när jag väll var klar så tängte jag bar inte på det då en /me går ut så snabbt och trodde bara att jag hade ghjort det men glömde bara av det och det var inte så bra...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var absolut inte någon felaktig ban då jag gjorde ett regelbrått och jag fick ta skulden för det jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har faktiskt ingen aning om hur många bans jag har men har spelat på serven länge. Men något jag vet i al fall är att jag har lärt mig av minna banns och saker och ting inte skall upprepas under några omständigheter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle gjort annorlunda var att vara lite mer fokuserad på de viktiga RP sakerna. Jag skulle tängt mycket mer på min lagnings RP så jag inte skulle hamlat i denna situation.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag alltid skall göra /me byter kylarslangen eller likande under alla omständigheter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag fattar det

Tillbaka