Accepterad Edde078 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar060606

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009728111/

Ditt Hex-ID: 11000013e8d866f

Vad är din discord tagg? 2986

Vem var det som bannade dig? 1Mway

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vill bara påpeka att jag blev bannad för ungefär sex månader sedan, och jag inser nu att det var helt rätt. Det hände efter att jag olyckligtvis var inblandad i en incident där två medlemmar från Sons gänget kom beväpnade med vapen och baseballträn för att kidnappa mina vänner. Jag handlade impulsivt och sköt dem i självförsvar. Jag vill verkligen be om ursäkt för mitt dumma misstag och hur jag tänkte i den situationen. Jag förstår att mitt agerande var helt felaktigt och olagligt. Jag inser att servern Unive är den bästa i Sverige, och jag skulle verkligen vilja få en andra chans att vara en del av den och delta i rollspel. Jag vill också påpeka att jag har varit bannad i flera månader nu, och för en tid sedan överklagade jag bannlysningen, men tyvärr blev det avslaget. Jag ber om ursäkt igen för mitt otroligt dumma rollspelande. Jag anser att jag förtjänar en till chans eftersom jag verkligen vill vara tillbaka på servern och börja rollspela igen. Efter att ha blivit bannad insåg jag snabbt hur fel mitt beslut var. Om jag hade möjlighet att återvända i tiden skulle jag definitivt inte ha agerat på samma sätt, eftersom jag nu inser vilket dåligt beslut det var. Många av mina vänner spelar på Unive och pratar alltid om det i skolan, de ber mig att komma tillbaka. Jag förstår att inte alla förtjänar en andra chans, men jag har verkligen reflekterat över mitt beteende och jag kommer att rollspela på ett bra sätt utan att skapa problem. Jag kan försäkra er att jag aldrig kommer att vara inblandad i allvarliga terrordåd igen. Snälla, ge mig en chans till att vara en del av gemenskapen igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och en vän tog ett mycket dåligt beslut och genomförde en terrordådssituation, vilket resulterade i att vi blev permanent bannlysta från Discord-servern och hela servern. Min vän pressade mig mycket att delta i det och det är absolut ingen ursäkt, men jag föll för påtryckningarna och valde att delta i terrordådet tillsammans med honom. Jag ber verkligen om ursäkt för mitt fruktansvärda misstag. Om jag får en möjlighet att bli unbannad lovar jag att vara ansvarig och seriös när det gäller mitt rollspelande. Jag vill bara kunna rollspela med mina vänner. Jag förstår att ni kanske tänker "Det är ditt eget dumma misstag, du får skylla dig själv", och jag inser verkligen att jag har ångrat detta mer än något annat i mitt liv. Snälla, jag ber bara om en ny chans och jag ber om ert förlåt. Det som hände var att jag och min vän tog ett mycket dåligt beslut och genomförde en terrordådssituation, vilket resulterade i att vi blev permanent bannlysta från Discord-servern och hela servern. Min vän pressade mig mycket att delta i det och det är absolut ingen ursäkt, men jag föll för påtryckningarna och valde att delta i terrordådet tillsammans med honom. Jag ber verkligen om ursäkt för mitt fruktansvärda misstag. Om jag får en möjlighet att bli unbannad lovar jag att vara ansvarig och seriös när det gäller mitt rollspelande. Jag vill bara kunna rollspela med mina vänner. Jag förstår att ni kanske tänker "Det är ditt eget dumma misstag, du får skylla dig själv", och jag inser verkligen att jag har ångrat detta mer än något annat i mitt liv. Snälla, jag ber bara om en ny chans och jag ber om ert förlåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill erkänna att jag handlade fel och jag ber innerligt om ursäkt för mitt dumma misstag. Jag ångrar verkligen mitt tankesätt och det faktum att jag valde att delta i en snabb och "rolig" terrordådssituation, vilket var helt oacceptabelt. Jag ber verkligen om förlåtelse för mitt felsteg. Om ni ger mig en till chans, lovar jag att detta aldrig kommer att hända igen. Snälla, förlåt mig.

Jag är fullt medveten om hur otroligt dumt mitt agerande var och jag ångrar mig djupt. Jag ber bara om en ny chans, för jag inser verkligen vilket fel jag begick. Snälla, förlåt mig för mitt ogenomtänkta beteende. Jag lovar att jag har lärt mig av detta och att jag kommer att agera på ett ansvarsfullt sätt framöver. Jag ber innerligt om en möjlighet att visa er att jag har förändrats och att jag är redo att göra rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för ett flertal saker, som till exempel VDM (Vehicle Deathmatch) när jag inte var medlem på servern. Det var när mina vänner uppmanade mig att köra på andra spelare för att det skulle vara roligt, och jag följde deras råd. Jag inser nu att jag inte borde ha gjort det, särskilt eftersom det tydligt framgår av min banhistorik att jag har blivit bannad så många gånger. Jag kan inte annat än skylla mig själv för att jag inte läste reglerna noggrant när jag inte var medlem. Jag har även blivit bannad för att inte ha använt sunt förnuft, både när jag var medlem och när jag spelade som kriminell eller icke-medlem. Det kan ha varit till exempel att jag har angripit en polis, vilket är helt osannolikt och saknar sunt förnuft eftersom jag aldrig skulle göra det i verkliga livet. Jag ångrar alla dessa bannlysningar och jag hoppas innerligt att jag får en chans till, eftersom jag kommer att ta rollspelandet mycket mer seriöst. Jag har blivit bannad alltför ofta och det beror på mitt dumma rollspelande. Jag förstår hur absurt det kan se ut med 58 bannlysningar, och jag förstår att ni kanske tvivlar på mig. Men jag lovar och svär på allt jag håller kärt att om ni ger mig en chans till att vara en del av servern kommer ni att se en förbättring i min rollspelsnivå. Jag kommer att ta socialt rollspel på största allvar och vara professionell i mitt rollspelande. Det är en garanti jag ger er.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte delta i terrordåd och att vara mogen nog att inte låta mig påverkas av grupptänkande och göra felaktiga handlingar är något jag har lärt mig. Jag inser nu att jag är den som förlorar på det i slutändan, inte någon annan. Jag har aldrig riktigt förstått det tidigare, men jag saknar verkligen att skapa roliga och spännande scenarion, och det kommer direkt från mitt hjärtas djup. Jag hoppas innerligt att ni kan ge mig en chans till att bevisa att jag har förändrats. Men om det inte är möjligt, så förstår jag det.

Jag har lärt mig att avstå från att delta i terrordåd och att vara mogen nog att inte låta mig påverkas av grupptänkande och göra felaktiga handlingar. Jag förstår nu att dessa handlingar bara skulle skada mig själv och ingen annan. Jag har aldrig verkligen insett detta tidigare, men jag saknar verkligen att skapa roliga och spännande scenarion från djupet av mitt hjärta. Jag hoppas innerligt att personalen kan ge mig en chans till att visa att jag har förändrats. Men om det inte är möjligt, så förstår jag det och respekterar beslutet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vill ta tillfället i akt att utveckla och omformulera texten du har skrivit nedan. Här är en omarbetad version av ditt meddelande:

Ja, jag är fast besluten att inte göra stora och dumma misstag i framtiden och jag hoppas verkligen på att få en ny chans. Jag har varit bannad i flera månader nu, och om jag blir unbannad kan jag garantera er att jag kommer att ta det på allvar. Jag kommer att vara en seriös rollspelare och skapa bra och roliga scenarion från första dagen. Ni kommer att se en förbättring i mitt rollspel om jag får en ny chans att vara en del av servern. Jag kommer aldrig att bryta mot serverns regler eller göra något lika oacceptabelt som det jag gjorde tidigare. Jag ber innerligt om ursäkt för mina handlingar och jag ber bara om en ny chans, snälla.

Jag har lärt mig att avstå från att delta i terrordåd och att vara tillräckligt mogen för att inte falla för grupptryck och begå sådana handlingar. Jag förstår nu att det är jag själv som förlorar på det, inte någon annan. Jag har aldrig riktigt insett det tidigare, men jag saknar verkligen att skapa roliga och spännande scenarion från djupet av mitt hjärta. Jag hoppas innerligt att teamet kan ge mig en ny chans att visa att jag har förändrats. Men om det inte är möjligt, så förstår jag det och respekterar beslutet.

Jag hoppas att de kan ge mig en ny chans, men om det inte är möjligt förstår jag det och respekterar beslutet. Jag lovar att jag kommer att lära av mina misstag och vara en ansvarsfull rollspelare om jag får en ny möjlighet. Ni kan lita på att jag aldrig kommer att delta i terrordåd eller falla för grupptänkande som leder till destruktiva handlingar. Jag vill verkligen skapa roliga och spännande scenarion igen, och jag saknar verkligen den känslan från djupet av mitt hjärta. Jag hoppas innerligt att teamet kan ge mig en ny chans att visa att jag har förändrats och att jag kan vara en positiv del av servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag fattar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka