Nekad Edde07 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar2812

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
3
Ange ditt födelsedatum: 7 Juni 2006

Vad heter du på discord? Edvin#6581

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 528 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? 6 timmar om dagen ungefär ibland kanske mer

Vad heter du? Åke Persson

Hur gammal är du? 26

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, Jag kan simma långt om det skulle behövas.

Varför vill du bli polis? Jag vill kunna göra så att samhället blir tryggare så att alla vågar göra som de vill utan att vara rädd för att någon ska tycka på något annat sätt och trycka ner den andra t.ex. Jag vet att polisens jobb kan vara läskigt, falligt till och med livshotande men jag är redo att ta den risken för samhällets skull. Jag har även märkt att det blir mindre och mindre poliser ju längre tiden går så jag tänkte göra allt jag kan för att vända på det.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Dem viktigaste sakerna inom yrket är definitivt dom oskyldiga människorna i staden för dom har ingen anledning att få gå rädda i staden. Bara att alla i staden mår bra tycker jag är viktigt dom ska liksom inte känna att dom har något att oroa sig för så jag tycker absolut av trygghet åt dom civila är de absolut viktigaste. det är också väldigt viktigt att behålla lugnet för det finns risk att man blir för stressad då kommer det till 90% gå helt snett. Men biljakter tycker jag också det är sjukt viktigt att man håller en stabil hastighet som du då kan hålla utan att du gör dig själv illa eller dom runt om kring din körning.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag kan lagen, radiodisciplin och jag kan det mesta reglerna inom yrket. Jag vet hur man ska hantera sina vapen och sina tjänste fordon. Jag vet även om hur och man ska använda sina sirener. Jag är även skit bra inom radio.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat på Securitas i några veckor! Det är ett mildare jobb än polis, Du gör nästan samma sak fast polis kan du göra mera saker. Det polisen gör är att stoppa folk som kör för dåligt i trafiken och om någon brytter mot lagen så kommer polisen och tar den personen.

Hur är du som person? Jag är trevlig, respektfull, social och jag lyssnar väldigt bra på folk jag stöter på i tjänst. Jag kan jobba under stress och jag kan ta kritik som jag därefter tar åt mig det. Jag har tålamod och jag är bra på att samarbeta med mina kollegor.

Är det något vi bör veta om dig? Jag är glad och taggad för att få chansen att jobba hos polisen.

ex trainee

servervakt
öppen pm

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka