Nekad Edde07 | Ban överklagan [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar2812

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009728111/

Ditt Hex-ID: 11000013E8D866F

Vad är din discord tagg? 6551

Vem var det som bannade dig? ~Achooo.

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm krim utan krimrol

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det var för att han inte såg hela situationen och att det blev fel då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade nyss fåt min medlems roll. En person kom fram till mig och sa att jag skulle kunna jobba för honom och om jag jobbade på så skulle jag kunna få mycket pengar. Jag var på men visste inte vad jag skulle göra han tjusade upp mig till något ställe uppe vid Sandy han gav mig en kniv och sa att det kan finnas skumma typer där uppe som vill ha dem sakerna (dem sakerna var blommor) ändvänd den bara om det verkligen behövs. Sedan så lämnade han mig mig där uppe jag plockade säkert i 30 minuter sedan. Senare så försökte jag ringa den där personen och han svarade inte och just när jag la ner telefonen i fickan så kom det fram en person som sa att han kunde köpa mina blommor och jag sa ja för jag ville ha pengar för att kunna köpa en ny bli. Han sa att jag skulle komma runt ett hörn och jag löd vad han sa. Sedan så drog han upp sin kniv och sa upp med händerna! Jag sa inget jag bara sprang till min egen bil och drog. Jag stack ner och tog min vita Volvo och åkte och byte kläder. Sedan så åkte jag upp dit igen och tänkte plock fler blommor för jag tänkte att dem inte skulle känna igen mig. Planen gick som den skulle och dem kom inte ihåg mig jag började plocka mer och sedan så kom dem fram till mig och frågade efter blommor och då sa jag hur mycket köper du dem för? han svarade 140k för 100 blommor och då sa jag bara nej lite stöddigt. Han började bli lite sur på mig kände jag för att jag inte sålde till honom. Sedan när jag tänkte sticka så kom han fram till mig en sista gång. han sa jag köper dina blommor nu. Jag sa nej och så slog han mig i anskiktet och då blev jag bara så sur så att jag bara tog fram min kniv och sate den i magen på honom och då så sa det bara vips så var jag bannad i 14 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja men förstår ~Achooo lite också om han kom in i det slutliga skedet. Jag tycker det var fel för att när jag inte vill sälja till honom för att han hotade mig med kniv innan så slår han trots allt mig i huvudet och då kan man knappt kontrollera sin egen kropp. Det tycker i alla fall i mina ögon att det är självförsvar. För om man detta hade hänt i verkligheten så tror jag faktiskt att jag hade gjort samma sak.

Jag kan förstå ~Achooo om han kom in i slutet av händelsen när jag knivhögg honom. Men om han kom ditt tidigare så vet jag faktiskt inte varför han bannade mig. Han kanske också trodde att det var någon helt annan när jag kom med annan bil och andra kläder.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång när jag hade på mig rutiga kläder, en gång när jag och min kompis missförstod varandra och den sitta vad jag mins var när jag körde för snabbt i stan. Det jag har lärt mig av dem var att jag och min kompis ska ta det mer lugnt i alla situationer, köra mer lagligt/bättre och sist att man inte ska ha på sig rutiga kläder.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kanske inte skulle åkt upp dit igen efter andra gången men jag ville ha pengar till min nya bil (jag var för ivrig). Jag skulle i första gången inte hängt med den där personen vid pairen för då skulle jag antagligen haft ett vanligt jobb vid detta taget tror jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har faktiskt lärt mig saker av den här bannen/ stunden innan bannen. Först så har jag fåt reda på att man inte fick sälja sina blommor till folk utan krim roll, om jag skulle vetat det innan så skulle jag inte ens följt med den personen från början. Den andra saken är att jag inte sak vara lika girig efter pengar. jag bröt mot fearrp när jag bara sprang när den där personen hotade mig. Jag vet att jag gjorde fel i efterhand men en ban är ju trots allt till för att man ska lära sig något och så att man kan bli en bättre rp spelare. Så Jag har inset mitt/mina misstag och kommer inte göra om det.

En sak till är att jag inte kommer att göra igen är att plocka blommor åt folk. Jag kommer vara som innan en son person som jobbar med ett normalt arbete och sprider så mycket glädje som bara är möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka