Nekad Edde07 | Ban överklagan [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar2812

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009728111/

Ditt Hex-ID: 11000013E8D866F

Vad är din discord tagg? 6551

Vem var det som bannade dig? ~Achooo.

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm krim utan krimrol

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för att jag dödade en person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var uppe vid blom stället. Först så sa min kompis att man kunde stjärna mycket pengar och man plockade dem där blommorna och att dem var värda mycket. Jag ville självklart stjärna pengar också så jag följde med dit och sedan så drog han nästan så fort vi kom upp dit. Jag pockade på, till slut så kom det upp två grabbar med skottsäker väst och sa att dem kunde köpa mina blommor för en bar peng. Jag var självklart på och gick med dem och sedan så sa dem bara upp med händerna och då sprang jag med full fart till min bill och drog. jag byte sedan kläder och bil och kom upp dit igen. Då var det andra killar där och dem som hotade mig. Jag ville bara slå dem men gjorde inte det. Dem var väldigt kaxiga mot mig och dem andra. dem höll bara på och så tillslut så bara slog jag till dem. Jag tyckte att dem var värda det för att jag hade precis blivit medborgare och allt dem bara försökte råna mig tyckte jag var väldigt elakt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja fast nej. Om man tänker i min situation så blir det självklart fel men jag tror också ni förstår varför jag gjorde det. dem hade faktisk hotat mig med kniv några minuter tidigare så jag tycker man få smaka på sin egna medesin lite också. men förstår också för att men ska inte ge hemmd men blev lite för ivrig i situationen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång när jag hade på mig rutiga kläder, en gång när jag och min kompis missförstod varandra och den sitta vad jag mins var när jag körde för snabbt i stan. Det jag har lärt mig av dem var att jag och min kompis ska ta det mer lugnt i alla situationer, köra mer lagligt/bättre och sist att man inte ska ha på sig rutiga kläder.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara inte slagit tillbaka men om jag inte hade gjort det så hade det säkert försökt att fåna mig med kniv och då kanske jag inte hade levt så lite självförsvar var det trots allt så hoppas att ni förstår mig lite i alla fall. Jag skulle säkert kunnat gjort annorlunda igenom att inte åkt upp dit igen när jag såg dem personerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag fick reda på att man inte fick sälja blommorna utan att vara kriminell av min kompis (man kan tycka att han bode hade sagt det tidigare, fattar inte varför han ens tjusade upp mig innan om man inte fick sälja blommorna). Så jag har lärt mig att vara mer cool i sådana situationer och att man inte ska sälja blommor där uppe och inte slå någon förutom om det är självförsvar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka