Inaktuell Edde07 | Ban överklagan[Karimooooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar2812

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009728111/

Ditt Hex-ID: 11000013E8D866F

Vad är din discord tagg? 2986

Vem var det som bannade dig? Ludde IG men det var på åder av Karimoooooo

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? No bushes

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet helt ärligt inte. För att men träffar en i en buske.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis Nedz hade sätt hur Oldriders döda 2 st av våra vänner. Jag och Nedz då började såklart skjuta och gled ner med våra gängbilar. Han hoppar ut och jag körde med misstag på en person som jag sköt hs på direkt sedan körde jag runt en stor olje tunna och precis innan de såg jag en person springa in i en buske. Jag kör runt tar 2 st till och sedan så var det dags att chilla lite. Jag körde upp på berget där jag såg hans kompis. Jag körde efter och tappade bort honom och då gick jag för grabben i busken. som jag såg tidigare, jag åkte till han sköt emot busken där jag så red dot. Sedan sprang han ut ifrån busken och de upptäckte jag direkt och sköt forst ett missat skott och sedan 1 i huvet så han ramlar och 1 i huvet så att han dog. Sedan körde jag runt hördet och fick en till.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, det var en felaktig ban då jag ej har no bushes. Fattar inte vad som är grejen, jag såg han springa in i en buske och sedan sköt honom såklart jag viste vart han var då han hela tiden satt i buksen sedan från början. Fattar inte ens hur du kan misstänka no bushes skjöt ett skot i magen på en person som satt i en buske. Har alldig använt mig av no bushes inte ens på andra server än unive. Du kan jätte gärna få kolla egenom min fivem fill och så inga problem då jag inte har något att dölja.

Jag har spelat på serven i mer än 1,5 år och lagg ner mer än 1 000 kr på serven och byggt upp en bra gemenskap och hittat roliga vänner på serven. Varför skulle jag ha något slags fusk på. Tror du eller ni att jag verkligen skulle riskera all min tid för att ta bort buskar, tror ni verkligen det?

Sedan är jag högt uppsatt inom JD Design och gör kläder till unive spelare. Tror du att jag skulle vilja riskra att vi ej kan sälja kläder, tror du det?

Efter som bannen var solklart felaktig vill jag gärna ha tilbaka min ped roll, krim roll, och donator...

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har faktiskt inte en blekaste aning hur många bans jag har men dågot jag vet är att jag har tagit stor lärdom av de och nu på de senaste halv året har jag knappt varit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Oklart fastast då jag inte har använd mig av no bushes

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag fattar det

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka