Nekad Edde07 | Ban överklagan [Glock]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar2812

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009728111/

Ditt Hex-ID: 11000013E8D866F

Vad är din discord tagg? 6551

Vem var det som bannade dig? ~lindis

Hur lång tid var din ban? 20 dagar men mindre nu

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm krim utan krimrol

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet, Måste blivit fel med bannen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en vanlig dag som resulterade i en bann. Jag och min kompis åkte på vägarna som vilken dag som helst och kom på iden att vi kunde plocka blommor och tjäran pengar så att vi kunde köpa oss en fet bil tillsammans. Vi hade plockar ganska mycket blommor och sedan så har vi bara ett skott från berget vid blommplockningen. Jag och min kompis dukar och bli skrämda. En annan person som kanske var han kompis lyfter upp honom och sticker, eller alla stack från platsen. Sedan så när vi har samlat ihop oss så åker vi upp ditt igen och den var folk där uppe och stämningen verkade vara lugn så vi plockade på och från igen ting så blir jag bannad. Jag gjorde inget fel bara plockade, det var väldigt plötsligt för som sagt så blev jag bara bannad när inget hände det var lugnt och hade varit det i 10 min typ så var väldigt konstigt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban som sagt. ~lindis måste ha trott det var jag som var på berget eller något eller han bara har skrivit in fel id eller någonting sånt för jag gjorde ingenting och ingen där uppe som förtjänade en bann. Nåt fel måste det ha blivit!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång för rutiga kläder, lärde mig att man inte ska ha på sig rutiga kläder. Fortkörning, Lärde mig att köra lugnare. Jag har också blivit bannad för bil bedrägeri, där blev det bara ett missförstånd mellan mig och min kompis så lärde oss att ta det mer lugnt.

Jag har blivit bannad mer gånger men dem gångerna så har dem bara varit fel banns som denna bannen då har jag inte lärt mig något!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat gjort det annorlunda för jag rp:eade bra när dem sköt från berget och sedan så blev jag bara bannad helt plötsligt. Jag gjorde helt rätt i den situationen i mitt tycke.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, jag har inte lärt mig något för som sagt det var en fel bann och jag hade inte kunnat rp:eat bättre eller något. Det var bara en fel bann.

Om detta inte var tillräckligt övertygande så vill jag gärna prata med ~lindis, men vill helst bara komma in så snabbt som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka