Nekad edde001 | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde001

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
2
Ditt discord namn: edde01

Ditt Hex-ID: 110000143ea4184

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim pris höjning 520 redlist

Vem/vilka tog beslutet? hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag rpade inte på mina skador för jag körde in i en pelare och blev pittad 3 gånger jag har klipp på att dem pittar mig över 3-6 gånger och jag tycker jag kunde ta en ban jag tycker att jag inte skulle fått indragen krim roll och pris höjning jag hade inga krim varningar och jag tycker han kunde ge mig 1-2 krim varningar ist för indragen och pris höjning för jag tycker inte att jag skulle fått indragen krim

Hur är beslutet felaktigt? jag förstår att jag inte rpade på mina skador men dem pittade mig över 5 6 gånger och jag hade inga krim varningar eller något

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/l7FBMTFHbQwS--HPx?invite=cr-MSxET1YsNTA5Mjc5MDk&v=300

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Problemet är väl att du fått indraget för samma sak tidigare så stämmer ju inte att du aldrig haft varningar förr.

man kunde gu ge mig en eller 2 krim varningar i stället för indragen pris höjning till 520 redlist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka