Accepterad edde001 | Ban Överklagan [Leonvonassasino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde001

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
2
Ban-referens
fivem-motor-929 — FiveM, Utgår 2026-03-07
Anledning: hoppar ut i vattnet för att ej förlora scenario, lägger vapnet i bilen
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag körde ut i vattnet för att inte förlora vapnet och scerariot jag ber mycket om ursäkt för detta och de kmr inte hända igen då jag har förståt mina mistag jag förstår och att jag inte ska flygga ut i vattnet med bilen för de är pwg då jag har lärt mig de nu och jag ber mycket om ursäkt för detta och de kmr inte hända igen

Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag har fult ansvar för att jag pwg för att köra ut i vattnet för att inte förlora vapnet då jag har förståt att jag gjorde fel och jag ber hemskt mycket om ursäkt för detta

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har förståt mistaget med att hoppa ut i vattnet med bilen då jag ber mycket om ursäkt för detta och de kmr inte hända igen

Varför ska vi ge dig en till chans? för jag har lärt mig av mina mistagg och de kmr inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka