Accepterad edde001 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde001

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199099691396/

Ditt Hex-ID: 110000143ea4184

Vad är din discord tagg? edde01

Vem var det som bannade dig? realpalo23

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-08 183136.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde ifrån när någon rikta rikta på mig för att jag trodde man fick de men de va ett stort mistag förlåt för detta de kommer inte hända igen men de är att han abusa tap in tap out och jag vet att inte de är en ursäkt men har lärt mig å de kommer inte hända igen förlåt för detta förlåt mig värkligen de kommer inte hända igen förlåt värkligen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev indragen i support å dem säger att jag kommer få en ban och varning 1 å jag förstår att jag gjorde fel förlåt för detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va en bra ban
å jag fattar att jag gjorde fel å jag ber mycket om ursäkt om detta förlåt mig för detta å de kommer absolut inte hända igen förlåt mig för detta de kommer inte hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg några

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att stanna å hoppa ut men jag kör i stället för låt igen för detta förlått
de kommer inte hända ingen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka