Inaktuell edde001 | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde001

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Edward

Ditt discordnamn: edde01

Ange ditt födelsedatum 18 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? jag är aktiv väldigt trevlig vet hur man jobbar som staff gillar staff arbete
jag gillar att hjälpa folk å få folk att bli glada jag kan bidra med aktivitet mycket support aktiv å jag kommer sitta i support så mycket jag kan å jag kan göra handligs eller saker till bilar å jag kan hjälpa till med de om ni vill ha hjälp så kan jag hjälpa å jag vill visa upp min aktivitet så jag kan få en roll i staff teamet å visa upp mig jag gillar katter å jag är väldigt trevlig å jag vill visa upp min aktivitet i support

Vad tycker du inte fungerar på Unive? roll spelet å ni har fått mycket bättre aktivitet i don å de tycker jag är väldigt bra å jag vill personligen bli don ansvarig ochså
å jag vill få mer aktivitet i don/support för vill bli don ans för jag gillar å hjälpa folk å få folk glada

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag ska sitta i support eller don om jag blir å ta så många omroden som möjligt å visa aktivitet å hjälpa folk varje dag för att få så mycket aktivitet som möjligt å försöka få don ans å bli aktiva å kunna ta så mycket don ärenden som möjligt å jag vill kunna få andra staffs å sitta med
å visa aktivitet

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man ska alltid hålla sig professionel med sitt ansvar å alltid följa serverns regler å hola på en hög nivå å aldrig ta någons sida över någon support ärende å det är viktigt för mig att agera professionellt då de bidrar till en postitiv spel miljö med de säkerställa ochså att alla spelare känner sig rättvist behandlade.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer alltid hålla kolla på aktiviteten å alltid hola bra aktivitet eller att kanske några dagar jag behöver göra läxa eller hälsa så kommer jag medela staff å liknade

Hur länge har du spelat på Unive? 2021 sen har jag tagit lite pauser men har kört hela 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja de har jag

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kan göra alla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka