Nekad edde001 | Ansökan till Servervakt [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde001

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Edward

Vad heter du på discord? edde01

Vad är ditt Hex:ID 110000143ea4184

Ange ditt födelsedatum 18 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 14-23
tisdag 14-00
onsdag 16-01
torsdag 15-00
fredag 15-03
lördag 12-05
söndag 12-00

Hur länge har du varit medlem på Unive? över 1 år nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har runt 18-19 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har uppgift att ta staffsen arbete men i mindre form då menar jag att alla servervakter kan spela normalt men har en roll i staff teamet att hålLa komm på servern och skicka in fel till staffsen om dem gör fel eller gör något dumt och att vi servervakter ska hålla koll på servern när staffen inte ser och då kan vi skicka in det till er

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa till staffsen och banna alla som inte hör hemma på servern som menas lallare eler andra problem som folk gör som att vdm rdm så vidare
Jag vill bli servervakt för att jag vill jobba med att kunna hjälpa er staff för jag är motiverad att hjälpa till för jag vill få bort lallare från serven och hjälpa till

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att man kickar för för ingen anl och kanske har toggleid i scenario eller att använda toggleid för sin fördel
och at banna folk för ingen anl

Nekad.

Anledning: Orange spelare

Du får ansöka igen när du blir grön spelare.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka