- Meddelanden
- 180
- Reaction score
- 2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1175892885783183451
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv ag åkte på en prio till min polare enzo då dem stog mitt i vägen o enzo sa edde jag tänkte jag åker till honom och snackar lite men sen slutar de med att jag står där i kanske 30 sekunder o snackar med honom sen drar jag för att jag kom på att man inte får stå mitt i vägen jag förstår vad jag har gjort fel och att detta inte kommer hända igen jag lovar
Varför anser du att åtgärden var felaktig? de va inte felaktig jag tar fult ansvar för vad jag har gjort och lovar att detta aldrig kommer hända igen
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1175892885783183451
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv ag åkte på en prio till min polare enzo då dem stog mitt i vägen o enzo sa edde jag tänkte jag åker till honom och snackar lite men sen slutar de med att jag står där i kanske 30 sekunder o snackar med honom sen drar jag för att jag kom på att man inte får stå mitt i vägen jag förstår vad jag har gjort fel och att detta inte kommer hända igen jag lovar
Varför anser du att åtgärden var felaktig? de va inte felaktig jag tar fult ansvar för vad jag har gjort och lovar att detta aldrig kommer hända igen
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja