Nekad edde? | Ban Överklagan [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde?

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199099691396/

Ditt Hex-ID: 110000143ea4184

Vad är din discord tagg? bmwe28

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-05-11 192013.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tydligen lallade men jag slog ner han för han slog både från chef och vår pav

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. <@222756799412043776> <@222756799412043776> först du tar ett 10 sekunder klipp fel av dig där de här senariot va max 10-30 min fel av dig sen dän att du bannar mig istället för han som startade fel av dig igen vill ha unban för om jag gjorde fel kommer jag inte göra de ingen ge mig en till chans för jag vill inte va bannad när jag precis har payat för import men jag tycker inte att jag har inte gjort något fel kan du unbana för jag vill inte va bannad men de är den att jag kanske gjorde fel men de va inte lall för jag tycker inte de men du skickar inte att jag ska göra en jävla unban ansökan för blir arg snart har grov adhd för orakar inte för vill ej va bannad snälla för tycker inte va va mitt fel för jag tycker de är fel snälla

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte jag tycker det för jag blev läsen när jag blev bannad men jag vill inte va bannad snälla

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej de tror jag inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att tydligen inte skydda min boss

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka