edde?
Icke Medlem
- Meddelanden
- 72
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edward
Vad heter du på discord? 𝓔𝓭𝓭𝓮
Ange ditt födelsedatum 18 Oktober 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. går in på morgonen vid 6 tiden går till skolan 08:00 kommer hem 13:20-14:40-15:50
sätter igång datorn går in på unive spelar till 21:30-23:30.
änger med vänner ig har det gött och rpar och skaffar nya jobb tittar runt lite på servern och har det bra
Hur länge har du varit medlem på Unive? blev de idag har varit staff på många servrar som vågen och ortenwave och servervakt på båda
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ingen och inte för 2 årsen heller
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att se till att alla regler följs, Upprätthålla ordning och reda samt hjälpa till andra spelare i respektive saker dom behöver hjälp med. T.ex. (RP frågor) (Support frågor om hur man ska ta ansvar/åtgärder i ett scenario) (Hjälpa folk hålla en positiv och god ton inom Five M generellt)(hjälpa till folk i dom gånger Five M buggar ut[händer oss alla
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag hoppas hjälpa till med God RP och att hjälpa till med att styra bort problem spelare från att förstöra för folk som är här för en rolig och skön RP.
Jag är även väldigt aktiv på servern och spelar alltid här, enda servern jag connectat till medvetet (min lillebror brukade köra på min dator på nån engelsk krigs server för nåt år sen men jag köpte egen dator till han). Så I retrospekt är det bara på Unive jag spenderar min fritid på.
Som person är jag tålmodig och respektfull, hanterar vanligtvis stress gott och kan bete bra mig även fast folk beter sig dåligt, Därför tycker jag att jag hade kunnat varit en nytta för både Unive och Communityn i Unive, Speciellt för dom som beter sig barnsligt eller oskönt då jag också är god till att förklara genom vett, etikett och logik i vad/hur och varför någon kan ha begått ett misstag.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption & Abuse i den enklaste förklaringen är ju IFALL en servervakt hade:
1-Ressat folk som inte ska ressas.
2-Bannar folk som inte ska bannas.
3-kickar folk som inte ska kickas.
Använt sig utav alla ''commands'' som tillsätts en servervakt till att förändra sin eller någon annan spelares RP till sin eller någon annans fördel/nackdel. Oavsett vilken vinkel
Vad heter du på discord? 𝓔𝓭𝓭𝓮
Ange ditt födelsedatum 18 Oktober 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. går in på morgonen vid 6 tiden går till skolan 08:00 kommer hem 13:20-14:40-15:50
sätter igång datorn går in på unive spelar till 21:30-23:30.
änger med vänner ig har det gött och rpar och skaffar nya jobb tittar runt lite på servern och har det bra
Hur länge har du varit medlem på Unive? blev de idag har varit staff på många servrar som vågen och ortenwave och servervakt på båda
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ingen och inte för 2 årsen heller
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att se till att alla regler följs, Upprätthålla ordning och reda samt hjälpa till andra spelare i respektive saker dom behöver hjälp med. T.ex. (RP frågor) (Support frågor om hur man ska ta ansvar/åtgärder i ett scenario) (Hjälpa folk hålla en positiv och god ton inom Five M generellt)(hjälpa till folk i dom gånger Five M buggar ut[händer oss alla
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag hoppas hjälpa till med God RP och att hjälpa till med att styra bort problem spelare från att förstöra för folk som är här för en rolig och skön RP.
Jag är även väldigt aktiv på servern och spelar alltid här, enda servern jag connectat till medvetet (min lillebror brukade köra på min dator på nån engelsk krigs server för nåt år sen men jag köpte egen dator till han). Så I retrospekt är det bara på Unive jag spenderar min fritid på.
Som person är jag tålmodig och respektfull, hanterar vanligtvis stress gott och kan bete bra mig även fast folk beter sig dåligt, Därför tycker jag att jag hade kunnat varit en nytta för både Unive och Communityn i Unive, Speciellt för dom som beter sig barnsligt eller oskönt då jag också är god till att förklara genom vett, etikett och logik i vad/hur och varför någon kan ha begått ett misstag.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption & Abuse i den enklaste förklaringen är ju IFALL en servervakt hade:
1-Ressat folk som inte ska ressas.
2-Bannar folk som inte ska bannas.
3-kickar folk som inte ska kickas.
Använt sig utav alla ''commands'' som tillsätts en servervakt till att förändra sin eller någon annan spelares RP till sin eller någon annans fördel/nackdel. Oavsett vilken vinkel