Accepterad edde.9 | Beslut Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde.9

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Ditt discord namn: edde.9

Ditt Hex-ID: 1100001466a9b54

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Korpen och berra

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom jag tog min kompis när polisen skulle ta han. Jag fattar ju själv att det blir tråkigt rp för polisen och att det inte är rätt av mig att göra så. Däremot så tycker jag verkligen att det är överdrivet att ge 18 poäng för en sån sak, okej om det var upp till 10 typ. Sen tycker jag även att det är fel av polisen att fokusera på döda personer istället för lägga sin energi på den aktiva skottlossningen som sker 50 meter ifrån dem. Sen tycker jag också det är fel av sjukvårdarn att börja vårda mitt i en skottlossning. Vet inte om sjukvårdaren visste om att de va skottlossningen men tänker att man borde ha hört.

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom det är överdrivet att ge ena patern 18 poäng medans andra inte fick något. Jag vet ju själv att jag har gjort fel men som sagt tycker jag 18 poäng är väldigt överdrivet. Jag vet också att ni sällan läser överklagan och bara nekar dem direkt, men läs och tänk genom.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1517180156832120922/1517283719537496215/E7B42156-623A-45B0-98A1-F95922C0B8C9.png?ex=6a35b814&is=6a346694&hm=f5091302e46ae0a580c6f44f6a6ee37052b3eb864d62a1a99e32a796471a6658&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
 
Hur ska du försäkra mig att detta inte kommer ske igen? Du har trotsallt gjort fel och utgör en risk för återkommande regelbrott.
 
eftersom jag har varit bannad ett tag har jag haft tid att tänka igenom det som hände och reflektera över mitt beteende. Jag är inte en person som upprepar samma misstag om och om igen, utan jag lär mig av mina fel och ser till att förbättra mig. Om jag får en ny chans kommer jag att visa att jag har lärt mig av det här och att samma situation inte kommer att uppstå igen.
 
Senast ändrad:
Hoppa vanlig support, så får vi föra ett samtal.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top