Nekad edde.9 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde.9

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/griffeking/

Ditt Hex-ID: 1100001466a9b54

Vad är din discord tagg? edde.9

Vem var det som bannade dig? forsgren32

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-20 120605.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det finns montage uppe på ett konto som var mitt. Men jag har inte tillgång till det kontot, jag kan bevisa de till er om ni unbannar mig från dcn så kan vi ta de i support. Annars vet jag inte vad vi kan göra, för jag har inte kvar kontot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var redan bannat när jag blev bannad för detta. Sen så tog jag kontakt med forsgren och då visade de sig att jag var bannad för det finns montage på ett konto jag inte längre har till.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är 100% en rättaktig ban men eftersom jag inte har tillgång till kontot så finns det inte mycke jag kan göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare bans var meta montagen. Sen massa gamla bans som jag inte kommer ihåg. Meta var för jag skrev ingame saker i /m men ingen rpade på det ändå så jag fick unban. Och montagen kan jag inte komma åt eftersom mitt konto är tappat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde sagt till staffsen att mitt konto var tappad och att jag inte kunde ta ner montagen. För då hade dem vetat de och inte bannat mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att säga till staffsen så att dem vet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka