Ej Antagen edde.9 | Ansökan till Servervakt [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde.9

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? edwin

Vad heter du på discord? edde.9

Vad är ditt Hex:ID 1100001466a9b54

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. . Mån 17:00 - 22:00 Tis 15:10 - 22:30 Ons 17:20 - 23:00 Tor 15:30 - 23:30 Fre 21:00 - 01:00 Lör 15:00 - 01:00 -sön 09:30 - 23:00 kan skifta lite ifall det är mycket med skola.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Blev medlem för 4 månadersen men har sagt upp rollerna eftersom jag inte spelade. Men nu är jag tillbaka. Så jag kanske har varit medlem 1 månad.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 39 tidigare bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt ska underlätta för staffsen och det är en person som bär ett betydande ansvar och ständigt strävar efter att förbättra Unive som gemenskap. En servervakt bör enligt min åsikt inte vara någon som missbrukar sina privilegier genom att agera olämpligt, utan istället vara en person som verkligen vill det bästa för servern. De har frivilligt valt att axla rollen som servervakt för att hjälpa till och ta ansvar för att Unive ska bli så bra som möjligt. Servervakter ska inte abusa sina perms alls som t.ex. Att banna eller kicka någon utan anledning. För de bli bara tråkigt för den som man bannar eller kickar.
Min uppgift är att göra underlätta för staffsen och dva bort övergivna bilar så att dem inte är ivägen, och banna/kicka regelbrytare

Varför vill du bli servervakt på servern? För att nu efter att jag har spelat på unive i kanske 4 månader så vill jag bli en större del av unive och hjälpa/underlätta för staffsen på unive. Jag brukar se många andra spelare som vdmar och bara allmänt lallar. Då hade jag önskat att jag kunde banna dem eller kicka dem med en varning.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder sina perms på fel sätt tex att man har toggle id för att kunna se genom väggar. Abusar sina perms är tex att man revivar för i en skottscenario för att man i kan ta en förlust.

Nekad.

Anledning: Måste vänta 14 dagar efter senaste bannen

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka