Nekad edde.12 | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde.12

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? crypt2318

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2011

Berätta om din karaktär. Det verkar inte finnas någon känd person vid namn "Yosef Akim" som är allmänt dokumenterad eller erkänd i historiska eller samtida källor. Det är möjligt att namnet kan ha varit förväxlat med Eliyahu Hakim, en framstående figur i Lehi-rörelsen (även känd som Stern-gänget), en sionistisk paramilitär organisation som var verksam under det brittiska mandatet i Palestina. Eliyahu Hakim föddes den 2 januari 1925 i Beirut och flyttade till det brittiska mandatet Palestina med sin familj när han var sju år gammal. Han gick med i Lehi-rörelsen som tonåring och blev senare en central aktör i dess aktiviteter mot den brittiska närvaron i regionen. Under andra världskriget tjänstgjorde han en kort tid i den brittiska armén men deserterade för att återuppta sitt arbete med Lehi.Hakim är mest känd för sin inblandning i mordet på Lord Moyne, den brittiska ministern för Mellanöstern, i Kairo 1944. Tillsammans med sin kamrat Eliyahu Bet-Zuri genomförde han attentatet genom att skjuta Moyne och hans chaufför. Båda fångades snabbt, ställdes inför rätta och dömdes till döden. De hängdes i Kairo den 22 mars 1945, och deras kvarlevor återfördes senare till Israel 1975 för att begravas med full militära hedersbetygelser på Mount Herzl i Jerusalem (Wikipedia) (Wikipedia).
Om du letar efter information om någon annan person vid namn Yosef Akim eller något annat relaterat ämne, vänligen ge mer specifika detaljer så att jag kan hjälpa dig bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bridra bra rp många minnen mycket bra rp mycket skratt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man strategiskt agerar på ett sätt som maximerar motståndarens fördelar eller möjligheter att vinna, snarare än att fokusera på sin egen vinst. Detta kan vara en taktisk eller strategisk manöver beroende på sammanhanget. Här är några exempel på när och varför detta kan göras:

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vi har rdm vi har vdm vechile deafh match att man använder sin bil för ett vapen vi har fear rp att man inte rpar på sina rädsslor vi har suntförnuft att göra saker du itne skulle gjort irl

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag från 2020

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har ett privat liv så sorry att jag inte svara på denna frågan

Nekad, Endast en per 24 timmar! Du får ansöka igen imorgon klockan 13:50! Lycka till nästa gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka