Accepterad edde.12 | Medlem ansökning [Ahmedboi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde.12

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? vaff2314

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Melker Glemhorn var en fascinarende individ med ett levnadsöde som var både gripande och enastånde född och uppvixen i en liten by i norra svergie känd för sin kreatrivitet och outtröttliga nyfikheytter Melker visade tidigt en passion för musik och konst han spenderaade dagar med att spela gitarr i skogen insperad av naturens ljud och tyrmer han musik var djup fängslande och han blev snart känt namn i lokalsamhället för sin uppfriskande melodier men melker glemhorn intresessen sträckte sig bortom musiken han var ochså en skicklig fotograf konstnär och hans verk återspege den stillhet och skönhet han upplevde i en arktiska naturen hans bilder fängslade betraktare med sin dramatiskka landskap och subtila detaljer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? hag jab bidra med bra rp många spelare att testa unive så dem får en bra rp levnad på unive så att jag ska hjälpa dem att komma till unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för att båda partena ska kunna vinna de gör rolligare scenario för båda parterna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm att man dödar någon utan anledning vdm att man kör på någon/använder sin bil som ett vapen sunt förnuft att man inte gör orealistiska saker pg att man kanske krockar med en bil och inte och inte rpar på skadorna

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag från 2023

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de har jag inte

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka