Nekad Eddbensa | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddbensa

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie Boström

Vad är ditt discord namn? eddie5249

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2006

Berätta om din karaktär. Jag hade valt att heta något annat än mitt riktiga namn så Elliott Abersten, med alias "AS" blir min karaktärs namn.
Han är uppväxt under tuffa förhållanden men vill slå sig in som en medlem av högre rang än vad han har varit tidigare. Alkohol och diverse missbruk inom familjen har varit en vanlig sak i decennium, men min karaktär vill ändra på saken. Han gillar svenska bilar, hans favoritbil är en SAAB 9-3. Han gillar att prata med andra personer och att skapa kontakter som han kan dra nytta av på lång sikt, och som dessutom gynnar han positivt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en känga av realism, livserfarenhet och kunskap. Med kunskap menar jag att jag kan lite om mycket, så man kan säga ett stickprov från många delar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som det låter, du vill att motparten ska komma ut som vinnare i ett scenario. Det kanske är en dum konversation utan mål, så du kan säga att det andra personen har rätt i det den säger och därmed är diskussionen avslutad.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Jag tycker att det är väldigt realistiskt att en karaktär inte kan spelas utanför vad den själv vet. Att den ska ha en röst som matchar karaktären själv är också ett bra inslag av realism. Dessa tillhörde § 4.2 Din karaktär.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, till viss del, men inte jättemycket. Jag är trots allt här för att lära mig nya saker, så varför inte förbättra det man redan vet och inte vet? Jag ser fram emot att gå med i detta community.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag drar på semester den tionde augusti i en vecka. Det hade underlättat om någon hade ditt att göra den muntliga delen innan dess, ifall att datumen då min ansökan läses och min resa.

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka