Nekad Edd12e | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edd12e

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199126547630/

Ditt Hex-ID: steam:110000145840cae

Vad är din discord tagg? edde.11k

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: image3333.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffen valde att banna mig för att han såg att en stor summa pengar kom till mitt konto utan anledning. Jag förstår att de ser konstigt ut och jag håller helt med. Jag fick pengarna av en jag kände igen länge tillbaka. Och han skulle sluta på unive. Jag visste inte helt vart pengarna kom ifrån men vad jag visste vara att de va fram buggade eller inspawnade på något sätt. Men jag var så dum och tog emot de. Men jag tror staffen valde att banna mig för att en stor summa pengar kom till mitt konto utan anledning och även av en okänd person!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde unive tills jag träffa en kille som jag kände igen ingame. Han pratade lite ooc och sa att han skulle fly från staden och ville ge mig pengar. Så jag valde att kontakta han på discord. Han skrev att han hade jätte mycket pengar och ville ge mig. Jag frågade är de inspawnat eller buggat då sa han (Skit i de har massa pengar) Men jag visste på något sätt att de buggade eller ngt. Men jag tänkte inte rikigt på de. Så han gav mig 7 miljoner och jag var väldigt glad. Men jag tänkte inte så långt och jag ångrar de som fan. Iallfall efter de blev jag dragen i support och då blev jag bannad!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, de va mitt fel och jag ångrar de en idag som fan och jag har faktiskt ljugit lite om situationen och jag ångrar allt så mycke jag tänkte verkligen inte igenom!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej har aldrig de. Isåfall om min bror har de som kör på samma internet men jag har aldrig vad jag kan minnas. Kanske nån sv ban men inget värre!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja! Jag hade kunnat reporta denna killen och inte tagit emot en enda krona. Jag blir så sur när jag bara tänker på de och jag ångrar de verkligen så mycket!!!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka