edcwjn | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

edcwjn

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/abdistkiosk/

Ditt Hex-ID: 110000147b36880

Vad är din discord tagg? ja tiker d bra#4751

Vem var det som bannade dig? savage

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft failed rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? så här var de jag satt å streama för mina kompisar då drog jag å frågade om nån kunde ge mig pengar om jag gjorde något åt dom då sa den där killen att jag fick 20 k om jag gjorde de så tyckte att de var lätta pengar så jag gjorde de sen när jag skulle dra tillbaka för att hämta vart jag bannad så anledningen att jag var bannad tror jag var att jag sköt på torget med gevär

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. stod och prata med en kille och han ville att jag skulle skjuta ut en persons däck för 20 k och jag hade inga pengar så jag gjorde de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker att de felaktig ban och lite inte för jag gjorde fel att lyssna på killen och jag trodde att man fick de för de hade jag själv gjort om jag hade ont om pengar 20 k hade jag lätt gjort de irl så tycker de ej är suntförnuft

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bara 60 mins bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att ej lyssna på den killen men jag behövde pengarna för hade dött innan med mina nycklar och min lur så drog runt och frågade folk jag kunde få pengar för att gö nå

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte lita på nån och när jag är lite skeptisk om de är mor reglerna eller inte så ska jag dubbel kolla om man får så ska läsa reglerna en eller fler gånger så jag ej blir bannad en gång till nu

Har du läst våra regler? Ja

Vill att du utvecklar samt tänker ut regeln suntförnuft.
Gör ny om 24 timmar.

Tillbaka