Nekad edcwjn | Ban överklagan [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edcwjn

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/abdistkiosk/

Ditt Hex-ID: 110000147b36880

Vad är din discord tagg? ja tiker d bra#4751

Vem var det som bannade dig? savage

Hur lång tid var din ban? 4 dager men nu står de att jag är permbanad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? skjuter med jaktvapen på torget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag avfyrade ett skott mot en bils däck från ett tack på torget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog ut min bil och hämtade min kompis och ingen av oss hade mycket pengar så vi drog runt och frågade folk om vi kunde göra något för pengar då frågade en kille frågade om vi kunde skjuta ut en killes däck för 20 k var han sa aldrig vem så jag och min kompis klättrade upp på ett tak så man såg hela torget sedan så sköt jag bara ut en killes däck och sedan så sprang jag och min kompis ner från taket och satt oss i min bil och började köra mot killen som skulle ge oss 20 k var sen direkt vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de var en rättvis ban jag skulle bara egentligen va banad i 4 dagar men sedan när de gick ut så var jag permbanad jag tyckte att 4 dagar var lite för lite ban tid 10 dagar skulle vara bra men nu har jag varit bannad i 1 månad. och har bara sakna mer och mer att spela me servern med mina vänner som spela på den nu och har lovat att aldrig göra om de igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bara 30 min ban då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att läst reglerna noga från början och börja jobba för pengarna alltså jobba på ett vanligt jobb. eller fråga nån admin om de var något man fick göra jag tyckte de från början att de lät lurt alltså att skjuta ett vapen på nåns däck tyckte de var suntförnuft men sedan så tänkte jag att de inte var de för om jag var fattig så skulle jag skjuta på någons däck för 20 k men det hade jag inte och jag har lärt mig mycket av den här banen att aldrig göra något som låter som vara mot reglerna att läsa reglerna oftare och skriva till en admin annars. jag har läst reglerna flera gånger redan så jag ej gör samma misstag igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? skrev typ de där uppe men ska spela skärpa mig att bryta mot reglerna och bara rpa som normalt med mina vänner och skulle uppskatta om jag blir unbanad har varit banad i en månaden och de har varit ganska så jobbigt för har inget att göra brukade komma hem och spela rp så fort jag kom hem från skolan och spela så länge jag kan men man får hoppas. mvh edwin!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka