Nekad edandersson | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edandersson

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ed Andersson

Vad är ditt discord namn? edandersson

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter marcus eston och jag är 23år gammal. Jag har vandrat själv ute på gatorna jag hade ingen familj. Jag behövde själa för att få mat men 1 dag så kom det en snäll kvinna och hon ville ta hand om mig jag lärde mig att vara snäll och har alltid velat vara polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan få in medlammar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vet inte exakt va jag ska skriva här

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått reglerna. rdm att man skjuter någon utan anledning, vdm man använder sin bil som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat och varit grundare på en egen gta5 roleplay server för ps4/5

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? no

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Rozii och andra MA'S, notera detta! Jag frågade honom frågorna så fick han svara på de muntligt, istället för att ansöka skriftligt. Då han har dyslexi!

Nekad.
Anledning:
Utveckla mer på den praktiska delen

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka