Nekad edandersson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edandersson

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199775834677/

Ditt Hex-ID: steam:11000016c376235

Vad är din discord tagg? edandersson/marcus eston

Vem var det som bannade dig? sleminem och momo

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-20 141343.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffs valde att banna mig för något som inte gjordes nu utan som gjorde i början av året i mar på en annan server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpa som vanligt va mitt uppe i ett senario och helt plötsligt blev jag utslängd. Ingen sa något till mig eller gav mig någon varning jag blev bara utslägd och blev banad 2 gånger på raken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var felaktig på grund av att jag inte gjort något och om nu ja skulle gjort något anser jag att bannen ej gäller då bilden så kallat är från tidigt i är.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har bara 2 bans från samma dag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja asså isf i början att inte varit så omogen i början av året utan borde växt till mig och nu när jag förstått va jag gjort fel vill jag göra rätt för mig och jag önskar få en andra chans då jag nu inte kunde gjort annorlunda då de handlar om något från mars och inte nu

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att inte lalla runt något och ha respekt för tjejer och deras space och önska bara att jag tänkt lite längre tidigare när jag börja rpa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår att jag måste vänta jag har tålamod

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka