Inaktuell Eclipze | Whitelist ansökning [ SecretM ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eclipze

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
20
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Eclipzenispro/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Palm

Vad är ditt discord namn? Eclipze#2149

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Sture Johnsson och är 29 år gammal. Han flyttade hemifrån vid 18 års åldern, han hade precis gått ut gymnasiet med en examen som civilingenjör. Anledningen till att han flyttade så tidigt var att hans pappa var en riktig skitstövel mot honom och hans bror. Han slog honom dagligen men hans bror var inte alltid lika utsatt men ändå utsatt. Han vågade inte säga till någon för han vågade inte. Han hyrde en bil en natt och bara stack, han körde och körde och kom sedan till en liten by där han fick bo hos en snäll tant som blev hans farmor han aldrig haft. Han fick jobba deltid på en bilverkstad där han lärde sig att fixa bilar och liknande. Han pluggade samtidgt på den lilla högskolan som fanns i byn. Där utbildade han sig klart och fick väldigt bra avgångsbetyg. Han flyttade från den lilla staden efter att han fått jobb i en större stad lite längre bort. Han fick en lägenhet av jobbet och där bodde han ett bra tag. Han trivdes på jobbet men blev snart rastlös, han ville prova något nytt så han flyttade till multistaden. Han slutar aldrig tänka på vad pappan gjort honom och det gör honom sorgsen. Han släpper det aldrig och det är det som formar honom till den personen han är idag.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är bra på RP och är ganska Rolig under RP, jag är mogen, är inte jobbig och är trevlig av mig. Jag är heller inte stel av mig, jag bjuder på mig själv och bara njuter. Tänker inte på att vara Störst, mäktigast och rikast utan jag tänker på att ha kunskap som jag kan dela med mig av samt att få andra spelare att ha roligt. Har också RP:at innan så jag vet hur man RP:ar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli WL eftersom jag vill jobba som polis eller liknande. Jag kan också tänka mig att vara mekaniker på eller andra liknande jobb. Jag är bra och rolig på rp så det här med white list hade varit nice.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis har spelat på servern ganska länge och jag tycker det verkar kul så jag frågade honom vad den hette och nu är jag här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag skulle vilja bli polis och ta mig igenom alla ranker. Jag vill verkligen ta mitt rp till nästa nivå. Det kommer bli roligt att spela och mina mål är satta jag vill bli bättre på rp samt lära känna nya människor. Detta gör att jag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat på andra rp servrar, där jag varit polisofficer och jag skötte det jobbet snyggt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka