Accepterad Eclipze | Ban överklagan [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eclipze

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Eclipzenispro/

Ditt Hex-ID: 1100001012e2a05

Vad är din discord tagg? Eclipze#2149

Vem var det som bannade dig? Erixon

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi körde offroad med en v90cc och det gör man inte i verkliga livet men det kan fortfarande hända.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade blivit besjutna av ett par personer som satt i en g wagon som de hade lämnat ut på berget, vi följde efter de och då körde vi offroad för att komma ner på en väg och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att båda har gjort fel i frågan. Jag körde offroad på ett sätt man inte skulle göra i verkligheten, man ska vara rädd om tjänstefordonet och det förstår jag. man kan inte köra så som jag gjorde.
O andra sidan så körde jag en cross country och jag som kan lite om bilar vet att just den typen av bil kan köra offroad till en viss del, kanske inte lika mycket som jag gjorde men ändå en del. Jag värnade hela tiden om min säkerhet då jag körde under 70 hela tiden, Vi ville verkligen hitta dessa gärningsmän och eftersom de rörde sig uppe i området ville vi inte missa något. Jag såg till att den bästa vägen ner istället för att ta den snabbaste vägen ner. Det hade varit skottlossning och i en sådan situation pumpar adrenalinet fullt både i mig och min karaktär. Jag säger bara så att det hade inte varit mindre chans att köra offroad om man hade mycket adrenalin utan större. Jag borde ha lugnat mig och tagit situationen lugnare men om vi hade hittat gärningsmännen där hade det ju varit en annan femma. Då hade offroaden lönat sig och vi hade kanske tagit fast de. Man måste tänka på båda hållen, både negativt och positivt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var väldigt ny på servern, jag stod på torget och jag såg en man var död jag tog upp honom i mina armar och då blev han ressad och jag frågade honom om han blev ressad och då fick jag en ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra tillbaka och ta vägen ner och vara helt säker. Då hade jag kunnat missa något men det kanske är bättre än att riskera säkerheten. i och för sig så hade jag inte fått några skador i verkligeheten i verkligen heller. Jag tog det lugnt och varnade om min kollegas och min säkerhet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska inte köra offroad utan anledning och ska värna om tjänstefordon och mina kollegorssäkerhet. Jag ska sköta mig till nästa gång, jag spelar på denna server varje dag och jag vill inte vara bannad så jag ska sköta mig, och inte lalla. Jag vill verkligen spela :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka