Accepterad Eclipze | Ban överklagan [Birful]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eclipze

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Eclipzenispro/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Eclipzen

Vad är din discord tagg? Eclipze#2149

Vem var det som bannade dig? SecretM

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC IG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag snackade om fel saker ig. Jag förstår det helt men att de drog in whitelist och tog bort alla mina roller suger verkligen. Det var något så litet tycker jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i discord med en polare och råkade prata in game, min prat knapp är på musknapp 4 så jag råkade ha handen på den och fucking prata.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt och hållet mitt fel och det ska inte hända igen. Dock har jag aldrig blivit bannad innan och jag sköter alltid mig så. Jag är helt ok med att vara bannad i 10 dagar men indragen whitelist och avstängning i discord är jätte surt för mig eftersom jag vill vara aktiv och spela. 1 miss borde inte vara drabba alla mina speltimmar på den här servern. Jag förstår helt bannen och det är inget fel med den. Jag ber på mina knän att få bort avstängningen och ger tillbaka whitelist. Snälla det hade varit världen för mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat inte sitta dc utan bara prata ig. Det var min miss och jag borde öppnat käften om något ooc. Jag är så ledsen på mig själv och rent allmänt ledsen. Jag hatar mig själv för vad jag gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer inte prata ooc ig för jag vet vad som händer. Jag kommer aldrig att sitta dc mer när jag spelar på multistaden och det kommer jag hålla. Det är jag så fucking arg för att jag inte kunde hålla käften. Jag förstår att ni måste göra dessa åtgärder men jag skulle gärna ha en chans till! :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka