Nekad EchoFlow | Medlem ansökning [enis_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EchoFlow

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? echoflow540

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är rolig och kan mål med livet är att gå en familj med ett bra jobb som han tjänar bra med pengar. Min karaktär gillar att festa och ha kul och hitta nya vänner. Han gillar bilar och är intresserad av vapen som knivar och pistoler. Om han måste kan han råna butiker för att få pengar. Han gillar att ha på sig en hoodie och jeans och han vill Att alla hans kläder sa va svarta. Han är rädd för poliser så om en polis flyr så är han rädd för att hans värsta mardröm är att hamna i fängelse. Fast om han hamnar i fängelse så kommer han ha panik. Min karaktär är också en gangset om han får alternativet att joina maffian så komma han tacka ja för att han tycker om att göra uppdrag. Han är också lojal om han joinar maffia så kommer han göra vad dem säger även om han vill det eller ej. Han gillar att göra saker som ger han adrenalin och de får han ofta av sina uppdrag. Men vad han en blir så är han lojal för han är en lojal karaktär. Hans störst dröm är att bli rik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga och seriösa scenarion och inget lall. jag kan hjäpa folk i ooc och i dc om folk vill få reda på regler som vad man får göra och vad man inte får göra. jag kan också bidra med leender på folk som inte mår bra. jag kommer ej lalla och kommer föregå med ett bra exampel till folk som är nya. jag kommer också köpa krim eller jobba på bil affären

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder alltså att man ska spela med fearrp för om man blir issla till et rån så kan man inte bara f8 quita eller ta spawnmenu då förstör man scenariot. och att ifall man har pistolen mot huvve så kan man inte bara lalla och skrika skjut mig då och ba skriva /th i chatten före att abusa sen ba springa runt och slå dom.

Hur hittade du Unive? jag är en gammal medlem men byte lite server men nu har jag bestämt mig för att spela på unive.

Nekad, Plagierat. Gör en ny ansökan igen om 24 timmar. (Skriv den nästa gång, kopiera inte andras!)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka