Accepterad Echo | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Echo

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Ange ditt födelsedatum 22 Mars 2005

Vad heter du på discord? Echo#5434

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kan spela ungefär varje dag efter skolan, brukar komma hem runt 15:00 tiden och kan spela till runt 00:00.

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 2 och en halv månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jo vad jag skulle göra som servervakter är att om jag ser en spelare som gör något fel så skulle jag vilja visa spelaren vad den kunde göra annorlunda för det är absolut inte lätt att vara ny till rp och veta vad man ska göra. Och folk som inte kan sköta sig eller skulle dra ner rp nivån eller försöka förstöra med flit skulle jag banna för jag märker att det är väldigt många lallare på servern som inte kan bete sig som väljer att förstöra för sig själv men även för alla andra runt en. Sen ser jag även en massa bilar som står mitt i vägen och sidan på gatan som bara tar upp en massa lagg och är väldigt mycket i vägen så att kunna dva bilar hade vart väldigt bra. Sedan märker en massa spelare som tex dör av buggar och extremt många dör av missklicks så då hade det vart bra attt revva. Och sen sådana som sitter och förstör scenario om man är sv och skriver ooc ingen ooc så är det så folk skiter i om det är nån normal som inte har sv som skriver ingen ooc.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för jag är krim på servern och då kan det vara bra om man ska ta någon och dom inte lyssnar, lallar och fail rp då kan det vara bra att vara servervakt så man kan banna eller kicka dom.och så dom lär sig att man ska rpa också inte bara gå för att tro att man kan göra vad man vill. och jag vill gör det till en bättre plats också inte bara för mig utan alla.Och alla senarion blir roligare om alla kan rpa och inte lallar. och någon behöber en längre bann så kommer jag att vissa för staff. och så vill att det blir mindre report så att staffsen kan jobba på servern mer och inte behöver tänka att dom måste kolla om det händer något hela tiden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hålla rent efter bilar o lallare och kunna hjälpa folk som vill ha en hög rp nivå till att bli bra, som jag skrev där uppe så dem som vill ha en hög rp nivå kanske inte vill ha massa bilar överallt. För att kunna få in nya o trevliga spleare på servern så måste man även hålla rent efter lallare att ta ut lallare ta in trevliga o nya som vill ha en chans på börja rp på en hög nivå. För att komma in till en lallig server är inte så trevligt istället kan man hjälpas åt o hålla rent och snyggt efter alla. Många bryter mot reglerna tex OOC VDM osv och att ge en varning från en servervakt kan vara det som behövs. För mig är servervakt och lite mindre rank än traniee, och för att hjälpa traniee's kan servervakter ta det minsta som inte traniee's behöver priotera först. Dva alla bilar som är ivägen förbättrar så det inte uppstyår krockar eller lagg o dsync osv.

Varför ska just du bli servervakt? Varför just jag ska bli servervakt är för att jag har en mängd tidigare erfarenheter av att både vara servervakt och staff på Färjestaden. Jag har höggrad god koll på alla regler som finns på servern och vet vad som faktiskt räknas som ett regelbrott. . Jag hade alltid utfört ett professionellt jobb som servervakt kommer samt också att endast använda mina perms när de måste användas aldrig annars.
Jag hade också alltid haft kontroll på omgivningen men jag hade aldrig sänkt min egna rp nivå för att kicka eller sv-banna någon utan för mig är det viktigt att alltid hålla en hög rp nivå och hjälpa servern framåt. Jag hade alltid underlättat för staffs så de kan fokusera på viktigare saker som support ärenden eller andra diverse staff uppgifter än någon som bara är inne på servern för att förstöra och lalla och inte har i syfte att rpa på servern.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill alltid att Unive ska bli det bästa den kan bli och kunna hålla så hög rp nivå som möjligt på servern även om den har en så stor spelarbas som servern faktiskt har. Då är det lätt hänt att man hamnar i situationer med lallare vilket ofta brukar förekomma vid spawn punkterna alternativt torget då vill jag alltid kunna göra något åt detta problem som kan lösas så enkelt med en kicka eller (sv ban) hellre än att behöva stå ut med det vilket blir otroligt tråkigt när man försöker ha så hög rp nivå hela tiden så kommer det alltid finnas folk som bara vill förstöra och som servervakt hade jag alltid löst dessa problem som uppstår. Vill att omgivningen alltid ska kunna uppleva så bra rp nivå som möjligt utan dessa lallare som kommer.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle säga att jag vet ganska mycket, verkligen inte allt men jag har försökt lära mig av youtube kompisar osv. Några av de jag kan säga är /toggleid /revive (id) /togglename /svban (id) (tid) anledning samma emd kick. /clearchat

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Två gånger när jag var precis ny på servern och inte hade läst reglerna en var 60 min för suntförnuft och den andra var felaktigt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej för fan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka