Nekad Echo | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Echo

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Ange ditt födelsedatum 22 Mars 2005

Vad heter du på discord? Echo#5434

Mellan vilka tider kan du oftast spela? senast 4-11. Men tidigast 3.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 1 månad men har fattar regler och annat.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Hålla servern på en bra rp nivå och antingen stänga av ngn i 60 min om dom gör något dåligt, men om dom gör något snäppet mindre eller inte så dåligt ger jag bara en varning

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Eftersom dom flesta inte är medlem, vilket gör att dom vdmar en med bil och annat. Så vill kunna stänga av dom så snabbt som möjligt så dom inte fortsätter

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som sagt, minska VDM och annat som får rp'n att bli sämre.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom jag tycker min rp nivå ligger rätt bra till och vill kunna bättra all rp på unive. Aka stänga av eller ge varningar så folk försår eller fattar

Varför vill du bli servervakt? Som jag sagt i dom 4 senaste frågorna, vill jag bidra till en bättre server och kunna Förminska VDM och andra dåliga rp situationer som får servern att bli sämre!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har bara varit medlem och krim, men jag tycker även att SV kan vara en bra början och tycker även jag är mogen/kunnig nog att kunna ta denna roll

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Tidigare ban har varit krim utan krim, vilket är fixat nu då det var när jag var ny på servern, sedan har det varit några varningar bara pga lall och andra grejer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka