Accepterad Ecarlsson | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdison

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199387277819/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? ALAYAS#4792

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elias Unaldo, han är 22 år gammal. Elias har haft en väldigt tuff uppväxt då hans pappa dog vid en väldigt ung ålder. Elias har en brorsa som heter Tim och en annan kompis som heter Gustav. Dem lärde känna varandra i skolan när dem var 12 år. När Elias, Tim och hans kompis var på väg hem från skolan en dag så stötte de på ett par unga grabbar som frågade om dem behövde pengar. Elias och Tim visste att dem hade det väldigt tufft med pengar så dem tackade ja medans Gustav tackade nej eftersom att hans föräldrar redan hade gott med pengar han försökte också att vara en god vän och säga åt Elias och Tim att inte göra det och ge dem lite pengar men Abdi och Tim behövde mer pengar än Gustav hade att erbjuda. Så Elias och Tim började göra jobb för dem här grabbarna som att dem t.ex. lämnade väskor, påsar, osv. för att få cash. Kriminaliteten började runt 12 års åldern för Elias. Han började som sagt som en "springis" där han tjänade en hel del pengar. När han var 16 år så blev ledaren av gänget skjuten. Gänget gick sedan under då Elias och Tim inte hade någonstans att ta vägen. Elias och Tim bestämde sig för att bara vara arbetslösa och bo i sin bil som dem köpte under tiden som dem jobbade för gänget. Dem båda lever bra men tänker om dem ska gå tillbaka till det kriminella livet eller inte.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att det verkar vara kul att det ungefär är som i verkligheten och jag vill bli medlem på unive eftersom att jag vill kunna skaffa ett bra jobb för att sedan kunna få en bra inkomst. Det verkar också vara som en väldigt bra rp server. Man har även massor med fördelar med att vara medlem. tex som att skaffa ett bra jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidra servern genom att ge förslag till admin samt att jag skulle bidra med en bra roleplay.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att göra så att man själv vinner. Man ska följa rp reglerna och spela som värkliga livet.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat massa på youtube när dem spelar unive och det värkar vara en väldigt rolig server, så jag ville gärna testa på lite.

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka