Nekad Ecarlsson | Medlem ansökning (ABBA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdison

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199387277819/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? ALAYAS#4792

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Mustafasson, han är 22 år gammal. Abdi har haft en väldigt tuff uppväxt då hans pappa dog vid en väldigt ung ålder. Abdi har en kompis som heter Tim och en annan kompis som heter Gustav. Dem lärde känna varandra i skolan när dem var 12 år. När Abdi och hans två kompisar var på väg hem från skolan en dag så stötte de på ett par unga grabbar som frågade om dem behövde pengar. Abdi och hans kompis Tim visste att dem hade det väldigt tufft med pengar så dem tackade ja medans Gustav tackade nej eftersom att hans föräldrar redan hade gott med pengar. Så Abdi och Tim började göra jobb för dem här grabbarna som att dem t.ex. lämnade väskor, påsar, osv. för att få cash. Kriminaliteten började runt 12 års åldern för Abdi. Han började som sagt som en "springis" där han tjänade en hel del pengar. När Abdi var 16 år så blev hans ledare för gänget skjuten. Gänget gick sedan i under. Så Abdi och han kompis Tim startade upp ett eget gäng där dem var ledare båda två. Dem blev ett veligt stort gäng väldigt snabbt eftersom att Abdi och Tim var väldigt smarta och hade en väldigt bra erfarenhet gällande det kriminella livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive eftersom att jag vill kunna skaffa ett bra jobb för att sedan kunna få en bra inkomst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidra servern genom att ge förslag till admin samt att jag skulle bidra med en bra roleplay.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att göra så att man själv vinner. Man ska följa rp reglerna och spela som värkliga livet.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom min kompis. Så jag tyckte att det skulle kunna vara roligt att testa.

Nekad, utveckla varför just du vill bli medlem på unive och dom längre ner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka