Nekad Ecarlsson | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdison

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387277819/home

Ditt Hex-ID: 1100001550e79fb

Vad är din discord tagg? ALAYAS#4792

Vem var det som bannade dig? 5DIXLD

Hur lång tid var din ban? 4 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade en person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev slagen av nån grabb och så hoppade han in i någons bil för att gömma sig och då skrev personen /me knuffar ut men personen som slog mig vägrade och då sa jag till personen att den skulle hoppa ut. Personen som slog mig hade en kompis som blev sur på mig eftersom att jag sa till hans kompis att hoppa ut, och då började han slå mig riktigt illa så att jag blev väldigt skadad. Så jag slog tillbaks och sparkade honom på marken som vilken människa som helst skulle ha gjort i själv försvar. Så jag hade en anledning till att slå ner honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att det fanns en anledning till att jag faktiskt slog ner personen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att man inte ska ta tjänst fordon och att man inte får döda någon utan anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske inte borde dödat honom, utan jag kunde istället snacka mig ur konflikten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut gjort, jag kommer aldrig mer att döda någon (om jag verkligen inte behöver). Jag kan istället snacka mig ur en konflikt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag. Mvh Elias

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka