Accepterad Ecarlsson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdison

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387277819/home

Ditt Hex-ID: 1100001550e79fb

Vad är din discord tagg? ALAYAS#4792

Vem var det som bannade dig? @empa

Hur lång tid var din ban? 6timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230204_184758.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen aning varför dem bannade mig. Men dem skrev powergaming och det gjorde vi inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hittade min kompis på övervåningen helt avsvimmad och jag tar ju så klart han till sjukhuset för att rädda honom. När jag lämnat in honom på vården så väntade jag utanför eftersom att vi skulle ha möte med vårat gäng och jag ville vara schysst och vänta på honom för att skjutsa honom. När vi var påväg hem hade vi ganska brottom eftersom att mötet redan börjat så vi körde ganska fort. När vi kommer på rak sträckan så ser jag en bil stå mitt i vägen och jag hann inte bromsa så jag försökte köra förbi bilen men krashade isället in i ett träd som inte var menat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig bann eftersom att vi gjorde som om att vi hade gjort i verklig livet och att vi rpade på skadorna men jag hann inte riktigt rpa så mycket eftersom att @empa sparkade oss nästan direkt när vi krashade

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och orsaken var eftersom att jag inte rpade på skador. Jag och min kompis krashade och vi rpade inte som om i verkliga livet. Men nu när jag vet hur viktigt det är så har jag faktiskt blivit väldigt bättre på att rpa på skador så som krasha i en bil osv. Som sagt så är jag väldigt hård med att jag ska rpa på skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kört lugnare och inte så fort eftersom att man kommer hellre senare till ett möte än att krasha och inte komma dit alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag inte ska överskatta sin förmåga på körningen eftersom att man aldrig vet vad det finns för hinder på vägarna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka